|
Pana GT50 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, tillykke med købet for jer der nåede det
![]() |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jo det kan man godt prisen er ikke 6995 i varehusene har spurgt, jeg nåede det heller ikke
|
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
elgiganten aalborg ville heller ikke matche prisen. (6.999).
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
:( men det at den kommer op på 14k er løgn og latin. Der er kommet en 50gt60 i Fona til 12k. Så det bliver nok den istedet.
|
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
den stod til 13.999 i butikken... men ja, det er korrekt at de længe har været på 9.999 eller 10.999....
mht. GT60 så står den til 12.999 på fona's hjemmeside, Kan selvfølgelig godt være de sælger den billigere lokalt. Hvis du vil hente det i Aalborg, hos mig om 2 måneder, så må du gerne købe det til samme pris.
![]() Redigeret af kronholm - 23-Marts-2013 kl. 13:47 |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Haha super tilbud :p men ellers tak du. Ser lige hvad der kommer af nye modeller fra pana, Samsung og lg :)
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Det var dæleme godt nok billigt. Jeg gav 9999,- for mit 50" GT50 for ½ år siden.
Jeg har absolut ingen problemer med Netflix via app'en i TV'et. Det kører helt perfekt og efter min mening langt bedre end på PS3 og Apple TV.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tak for melding vedr. Netflix, lyder godt! |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Fik mit tv idag. Det er godt nok et lækkert tv. Gik fra et x20 kan ikke fatte jeg har kunne leve med det billed når jeg sidder og ser på dette tv. :D
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg har bestilt et hos elgiganten idag til 7499 det er prisen for at være for langsom når der er et godt tilbud
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Det er trods ikke så slemt, så den stod til 13999,- i butikken i dag og til 10999,- i deres Netbutik Handlede du om prisen, eller stod den til 7,5? Redigeret af thor-thor - 26-Marts-2013 kl. 21:42 |
|
![]() |
|
den stod til 10999 , jeg ringede for at høre om jeg kunne få en til 6999 nu hvor jeg kunne se de igen var på lager og fik at vide de måtte ikke sælge dem til den pris og de havde ganske få tilbage nen havde fået lov at sælge for 7499, de levere først 2/4 er ikke helt sikker på om jeg vil beholde det eller om jeg hellere skal tage en af de nye modeller istedet for hvis man kan få en god pris men det blir jo ikke i nærheden af 7500 ihvertfald
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |