|
Pana GT50 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal da vist have fat i dem igen. Har leveringsdato d. 11/4 og den kan tilsyneladende ikke flyttes, har talt med dem. Men hvis man kan købe i dag med levering d. 2. skal jeg da lige have en snak med dem igen.... Ps Havde også spekuleret på de nye modeller, men som du siger er det jo en helt anden pris, synes heller ikke det virker som om der er kæmpe nyheder, men selvfølgelig lidt ekstra her og der.... |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Tillykke til de der stadig kan købe dem til 7.500. Syntes godtnok det er ringe service de har derinde. Jeg ringede ind i weekenden og spurgte efter hvad jeg skulle give, hvis jeg ville købe en når de kom igen. Jeg skulle så give 13.999, som de hævdede var deres normalpris. Men da deres pris i laaaaaang tid har stået fast på 9.999, så kan de 14k aldrig nogensinde være deres normalpris.
Nu har de så valgt at sælge nogle til 7.500 efterfølgende. Det vil jo så sige at det må være den nye pris på en gt50, og ikke mere. De bryder lovgivningen på så mange punkter her, at det er til at brække sig over. Jeg er færdig med at købe ved elgiganten. så hellere købe et sted hvor servicen følger med. Også selvom det koster lidt ekstra. Det var så dagens sure opstød :p
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
hvorfor bryder de lovgivningen?? de må vel selv bestemme deres pris?? der var sikkert udsolgt og så har nigen fortrudt hvorefter de sidste er blevet solgt til 7499, han sagde til mig at det var nigen der var kommet retur fra butikker som ikke kunne komme af med dem.
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Det er brud på lovgivningen fordi de henviser til en fiktiv normalpris. Det er strengt forbudt, og de har været slæbt i retten for det flere gange før.
De bestemmer selv hvad de sætter prisen ned til, men de må ikke henvise til en fiktiv førpris.
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
skrev de ikke bare at hvis man købte mere end 1 kostede det næste 13999??? normalpris er vel heller ik det samme som førpris?
|
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
man må henvise til en normal pris når produktet har stået til salg i 6 uger til den pris. derfor har de nogle gange tv til en absurt høj pris stående for så senere (efter 6 uger) at sælge det med en stor SPAR pris
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
![]() |
|
Og da prisen på 10.000 har stået der i mere en 6 uger må denne anses for at være deres normalpris, og derfor kan de ikke gå op og bruge tallet 14.000. Det vildleder enormt og folk tror de sparer 7.000 på noget de reelt "kun" sparer 3.000 på.
|
|
![]() |
|
jeg sparede kun 2500
|
|
![]() |
|
Stadig en besparelse, men langt fra den besparelse de vil have os til at tro man får.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |