recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PV60 men hvad så mere??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PV60 men hvad så mere??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LCDman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PV60 men hvad så mere??
    Sendt: 07-Februar-2007 kl. 07:13
Efter at have læst diverse tråde herinde og kigget lidt bedre på ovennævnte model er jeg meget tæt på at ryge på et plasma tv selvom jeg oprindeligt var til lcd... Men hvis jeg nu vælger PV60 og vil investere i en ps3 dels for spilfunktionen (spiller ikke vildt meget normalt) men mest pga b-ray muligheden hvordan håndterer den så spil som jeg læste at lcd var mest egnet til...? Kan man købe en universal rc der kan styre både tv og dvd/hd brænder (feks sony) uden at man mister for mange funktioner i betjeningen? Har set at philips har en flot en. Håber der er et par oplyste sjæle der kan hjælpe mig..! På forhånd tak.
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2007 kl. 13:52

Kig på Logitechs universal-remotes. De skulle være rigtig smarte!

PV60 håndterer konsol-spil og PC-spil fremragende!!! Den eneste grund til man siger LCD er bedre til spil er risikoen for Burn-in hvis man lader et statisk billede stå på plasma natten over.

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
LCDman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2007 kl. 22:02
Ja så lyder det jo til at det burde ligge lige til højrebenet hvad man vælger hvis den uden probs kan bruges til ps3 spil og film via hdmi...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu