recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PX70 og sagem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PX70 og sagem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larbuh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PX70 og sagem
    Sendt: 07-Juli-2007 kl. 20:20

Kære alle,

Så har jeg fået en px70 - tøffede ned i elgiganten her til formiddag. De havde en på lager, og jeg kunne godt få den til kr. 7.999.

Er gået fra en CRT 14 tommer til 37 tommer plasma: Har set TV siden kl. 12  (det er ikke løgn, opgraderet fra studerende til fast arbejde...)

Nå, men mit spørgsmål er: Jeg har TDC kabel - kan de betale sig at købe en sagem hos TDC. Og hvis ja, skal jeg gå efter HD eller bare den almindelige (så kan jeg vel ligeså godt købe den i den blå avis?).

mvh

Lars

(der ikke ved særligt meget om TV)

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 20:38

Hej Lars

Tillykke med både TV og job

Kort svar - JA, det kan rigtigt godt betale sig at købe en selector. Du får i mange situationer et væsentligt bedre billede så du rigtigt kan nyde hvor godt dit nye PX70 er.

Min anbefaling er at købe en almindelig billig sagem 60 nu (evt. en brugt i DBA) og vente med HD selectoren, den de sælger nu er en fejlbehæftet løsning der erstattes til efteråret af en bedre.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
listesko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 20:47

Hvilken "butik"har du handlet i, jeg forsøgte at købe et i mandags og da var prisen sat op til 12k, jeg var på Fisketorvet og der var 3 på vej, de var reserveret, og hvis de ikke blev solgt til de"dem" der havde reserveret, så var prisen derefter 12k.

venlig hilsen

listesko

Redigeret af listesko - 07-Juli-2007 kl. 20:48
Til top
larbuh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 11:03

Hej igen,

Tak for svaret, Spawn. Og tak for de indstillingerne. Fedt med folk, der ved lidt om TV. Jeg tror lige jeg prøver at kigge i den Blå Avis. TDC vil have 1.500 for den almindelige...

Til Listesko: Jeg købte den på Nørrebro. Og de ville også have 12.000 for det, men vi fik talt lidt om det og blev enige om tilbudsprisen. Jeg tror det var det sidste, de havde på lager, men ring i morgen og spørg.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 11:55

Selv tak larbuh

1500,-  

Hold da op - det er vildt dyrt, den plejer at koste mellem 295,- og 500,- - men nu har de selvfølgelig sat den op for at få folk til at købe HD selectoren der kun koster 995,- så de kan komme af med det sidste lager af Sagem81 HD modtagere inden de skal lancere den nye til efteråret.

Du skal helst ikke give mere end højest 500,- for en Sagem60

Kan du ikke finde en til den pris, er det lige før jeg egentlig hellere vil foreslå dig at vente de 2-3 måneder med selectorkøb til den nye HD selector kommer og så se hvad priserne bliver der. Det forventes at TDC kommer med nogle tilbud til den tid.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Selv tak larbuh

1500,-  

Hehe, det er nu 1595,- ;-)

Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
larbuh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 09:28

Hej Bjarke og Spawn,

Der sælges en masse brugte Selectors på den Blå Avis. Skal man kun gå efter en Sagem 60 - eller er der andre muligheder?

/Lars

Til top
guvernator Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 10:27
sagem 60... og normal priserne har altid været 1295,- / 1595,-. Folk er bare vant til at den er på tilbud...
Til top
larbuh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 11:24

Tak for svaret, Guvenator.

Til top

Besvar Besvar