recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PX70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pyld Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PX70
    Sendt: 15-November-2007 kl. 21:14

Er der nogle der lige kan guide mig igennem hvorledes jeg får det bedste resultat?

Jeg har en pc der skal på den men er ikke sikker på hvilken kabel jeg skal køber til den. mit grafikkort er en geforce 6200A skal bruger den til at gå på internet og se lidt film på så er det om det skal køre fra dvi-vga dvi-hdmi vga-vga vga-hdmi.

Redigeret af Pyld - 15-November-2007 kl. 21:21
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2007 kl. 22:01
Hvis du har VGA udgang på din PC, kan du "kun" køre VGA-VGA det det er et analogt signal. HVis du har DVI eller HDMI er det selvfølgelig klart at fortrække...

MVH 
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Pyld Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 06:21

Ja der er dvi udgang på mit grafikkort men det er så om jeg skal køber em dvi til vga dvi til hdmi ????

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Hvis du har VGA udgang på din PC, kan du "kun" køre VGA-VGA det det er et analogt signal. HVis du har DVI eller HDMI er det selvfølgelig klart at fortrække...

MVH 

Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Pyld Pyld skrev:

Ja der er dvi udgang på mit grafikkort men det er så om jeg skal køber em dvi til vga dvi til hdmi ????

Er der noget der hedder DVI-VGA eller HDMI-VGA??

VGA er så vidt jeg ved analog overførsel af data, mens DVI og HDMI er digital overførsel.

Med de tilslutningsmuigheder du har kan du så vidt jeg lige kan se bruge enten VGA-VGA eller DVI-HDMI.

I begge tilfælge skal du huske på at lyden skal overføres med seperat kabel, da hverken VGA eller DVI inkluderer lyd.

Mht. kvalitet via VGA hhv. DVI så er det ret svært at sige helt præcist. Jeg har haft begge dele til mit TV fra min computer - men jeg synes at have læst/hørt, at VGA ikke kan overføre HD-formater. Men ellers skulle der være større farvedybde med DVI-HDMI mens VGA giver et skarpere billede.

Så hvis der skal opsummeres, bør du bruge VGA, hvis du skal bruge TV/Computer til tekstbehandling mm., og DVI-HDMI til film, spil mm.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu