|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() Sendt: 30-Juni-2009 kl. 21:24 |
Undskyld at jeg opretter endnu en af disse "vs." tråde, men har vist aldrig set en S10 sammenlignet med en V10.
Jeg havde egentlig bestemt mig for at købe et 42'' V10, og gik sådan set bare og ventede på at det skulle blive fredag, hvor mit "lokale" pana center får nye på lager. Men her på falderebet er jeg blevet i tvivl, om det er de ekstra penge værd i forhold til S10. 42'' V10 koster 12.500 kr. 42'' S10 koster 8000 kr. Altså en forskel på 4.500 kr. som jo kunne gå til en reciever. Hvad er det egentlig man får ekstra for de 4.500 kr. ? Et flottere design uden tvivl, og så THX profilen... Men er der mere, hvis vi ser bort fra de tekniske funktioner som DNLA, som jeg ikke vægter ret højt? Jeg har bestilt en PS3 som skal bruges som blu-ray afspiller, og så har jeg YouSee med digital abb. (jeg har en gammel selector, som muligvis skal skiftes ud til CA modul). Anvendelsen vil være 50% TV, 30% film (dvd og bd) og 20% spil. Grunden til at jeg spørger er, at der jo ikke rigtig er de store tests af S10. Den skulle heldigvis være fri for 24p problemet, som dens storebror G10 lider af? Hvad siger I, hvor meget mere får man egentlig i V10? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej , det har ikke det nyeste NeoPDP panel , så det er nok lidt som den forrige model som jeg selv har , så egentlig tror jeg at det er et fint tv til prisen . Men billed kvaliteten er lidt bedre på de nye paneler... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Du kan se forskellen hos PP radio http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Jo tak, de specifikationsmæssige forskelle er nemme at få øje på, men vi ved jo alle, at de ikke fortæller hele historien... Hvordan er billedet som helhed? Det er det der er det interessante. Denne anmeldelse er ikke alt for positiv, ikke sammenlignet med en G10 i hvert fald: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/05/11/Panasoni c-Viera-TX-P42S10-42in-Plasma-TV/p1 Selvom den selvfølgelig får en god karakter, så får den minusser for gengivelsen af sd signaler og for den evne til at levere lys. 2 ting der er vigtige for mig. Men det kunne da være interessant med nogen der har set lidt til begge skærme for at høre, om V10'eren er de ekstra penge værd. Redigeret af Hanga - 30-Juni-2009 kl. 21:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |