|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() Sendt: 13-December-2006 kl. 22:51 |
Hej, Er der nogle som har erfaringer med ovenstående Pana plasma-skærm? Måske nogle har set de to ovenstående typer og har en holdning til hvad for et af dem som er det bedste tv? Tak for jeres tid! |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Pioneeren er et bedre TV. Det er også større end TH37PV60
![]() |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Ja....hvorfor sammenligne 37"pv60 med 427?? Hvorfor ikke sammenligne 42"pv60 med 427??? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg tror ikke der er entydig konklusion på, hvilket tv, der er bedst. Overvej hellere, hvad der er vigtigst for dig: Prisen, tæller designet mest, sort niveauet, kontrastniveauet, lydkvaliteten i højttalerne, evnen til at vise hurtige bevægelser uden skygger osv. Jeg har selv Pio427XD, men er i tvivl om jeg har valgt rigtigt. Havde jeg haft et PV60 havde jeg 100% sikkert også været i tvivl om mit valg, men sådan er jeg nu engang bare. Summa summarum - begge to super tv, men begge har deres 'akilleshæle'. Efter min mening. |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
fordi mine forældre ikke har noget imod at have et 37' i stedet for et 42' og kvaliteten må jo være den samme om det er et 37' eller et 42' pana som jeg sammenligner pio med!
|
|
![]() |
|
Yonzie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg var inde i Tape Connection i dag og kigge og Pioneer 507XA og
42PV60 stod ved siden af hinanden (Pioneer 427XA var over 507'eren, men billedet var skidt pga. vinklen. Sammenligningen med 507 burde dog stadig være holdbar). Pioneeren havde det bedste billede (forskellen var dog ret lille), men som sælgeren sagde så var de bare kastet op på hylden, ikke kalibreret eller noget. Dertil var det jo en butik med butiksbelysning, så det er svært at vurdere. Jeg havde indtil i dag kigget efter PV60, men designet tændte mig ikke IRL. Pioneer panelerne er derimod super nice designet. Jeg havde ellers kigget masser af produktbilder/87103">billeder af PV60, men... ja... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |