recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana THPZ700 vs. pio 508XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana THPZ700 vs. pio 508XD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sundancekid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana THPZ700 vs. pio 508XD
    Sendt: 11-September-2007 kl. 18:20
Jeg er i syv sind.. jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal købe Panasonic THPZ700  50" eller Pioneer 508XD... Geco.dk har tilbud på panasonicen samt PS3 til 30.000.. Læser i de forskellige links/anmeldelser at pioneer skærmen har en bedre sort nuance samt at den har en bedre gengivelse af 1080p 24kz selv om der ikke er et full HD tv...  Jeg har kun set pioneer "live" har ikke set panasonic'en.. Er der nogen der har taget valget før mig?? 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12516
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 18:27
508XD er bare et bedre TV. Glem specifikationerne; du får simpelthen et bedre billede og en langt bedre samlet pakke med Pioneeren.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 18:36
hvis du har pengene så er det klart 508XD

hvis ikke, så ligger 50-PZ70 (som ikke har fået skrabet noget specielt fra i forhold til PZ700) på ca. 16700,- fra tyskland af, og du kan godt komme ned på 18000,- i danmark

det er op til 6800,- billigere end 508XD som lige pt er til fælleskøb, og det er uden højtalere(som jeg vil mene er lidt vigtigt hvis du ikke har det seperat derhjemme) samt stander/vægbeslag til 508XD

men som sagt.. hvis du har pengene og ikke har noget imod at bruge så meget på et tv: 508XD!

Redigeret af nekolas - 11-September-2007 kl. 18:36
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 18:36

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

508XD er bare et bedre TV. Glem specifikationerne; du får simpelthen et bedre billede og en langt bedre samlet pakke med Pioneeren.

Det der skaber tvivl er at man inde på flatpanels har en liste over fladskærme man anbefaler til stuen.. pioneer er ikke nævnt med en eneste model... How come??

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 18:56

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

hvis du har pengene så er det klart 508XD

hvis ikke, så ligger 50-PZ70 (som ikke har fået skrabet noget specielt fra i forhold til PZ700) på ca. 16700,- fra tyskland af, og du kan godt komme ned på 18000,- i danmark

det er op til 6800,- billigere end 508XD som lige pt er til fælleskøb, og det er uden højtalere(som jeg vil mene er lidt vigtigt hvis du ikke har det seperat derhjemme) samt stander/vægbeslag til 508XD

men som sagt.. hvis du har pengene og ikke har noget imod at bruge så meget på et tv: 508XD!

Tak for svaret..har lige tilmeldt mig nyhedsbrevet vedr. bla. fællesindkøb.. Kan du oplyse mig om hvor mange der har skrevet sig op til 508xd'en samt prisniveauet osv...

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 19:18
du kan læse det selv her på forummet under "fælleskøb". det er ikke et officielt fælleskøb af recordere.dk, men et brugerinitiativ hvor de bestiller fra et sted i england så prisen er billigere end i danmark

edit: prisen for 508XD ligger på lidt over 24000,-. men så er der fragt som lå på ca. 550,- per mand ved fælleskøb af 4 tv. officiel fod/vægbeslag koster yderligere ca. 1300,- og højtalere ligger også der omkring

men du kan se alle priserne osv. inde på fælleskøb forummet

Redigeret af nekolas - 11-September-2007 kl. 19:20
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12516
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af sundancekid sundancekid skrev:

Det der skaber tvivl er at man inde på flatpanels har en liste over fladskærme man anbefaler til stuen.. pioneer er ikke nævnt med en eneste model... How come??

Enten fordi Pioneers nye er for nye, eller så har Flatpanels.dk bare roterende fis i kasketten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu