|
Pana VT50 Bluetouth forbindelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 17:22 |
|
Hej
Jeg kan ikke få forbindelse mellem Pana 65"VT50 og Samsung tablet. Under indstillinger på Pana søges der efter enheder under Bluetouth NOTE: jeg skal overføre billeder til Pana VT50 Frem kommer kun min Belgin til HIFi anlæg, Der kommer ikke Samsung tablet, el heller min PC Bluetouth dongle De enheder genkender begge Pana VT50 Er der en fejl på skærmen ?? Eller er den nøget der skal indstilles på Pana VT50 |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mon ikke det er fordi der ledes efter "lydmodtagere" og ikke "lydsendere"?
Klaus |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Nej, uddyb gerne Under meny bluetouth: kan der søges efter enheder Og under lydinstillinger: Læbesynkn..fra..eller til |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Er der ingen der bruger Bluetouth og Pana VT50 ? Jeg har sendt 300 billeder fra min pc til min samsung Tablet med Bluetouth Nu vil jeg så gerne bruge disse billeder til at vise på Pana 65"VT50 Samsung Tablet har fundet Pana skærmen Hvad F.. er der galt |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|
Hvis de er på samme netværk, kan du hente "iMediaShare Lite" i Play Butik og bruge den
|
||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
|
Du har glemt at læse manualen.......side 113: ![]() Klaus |
||
![]() |
||
|
Det har jeg overset..pinlig Men tak Klaus Pana ka dæleme ikke lide Samsung .. de er ikke til det frække pisse træls. Næste gang en anden tablet. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|
Jeg tvivler meget stærkt på at du får held med det. BT-forbindelsen i TV'et er kun til lyd ud og eksterne betjeningsenheder (tastatur m.m.)
Skal du streame fra din tablet til TV'et, skal du gøre det via LAN/WLAN
|
||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||
![]() |
||
|
Tak Har fat i Panasonic, de undersøger B.la hvorfor F Samsung Tablet 10.1 ikke kommer frem på VT50 Dette har ikke noget at gøre med lyd eller tastatur Pana og Samsung kan åbenbar ikke sammen Note: Jeg har overført 300 foto fra PC til Samsung Tablet med Bluetoth...uden problemer...så |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Hvorfor skulle din Samsung tablet komme frem?
Kommer din PC frem under bluetooth på dit tv? Gør din mobiltelefon? Klaus |
||
![]() |
||
|
Nej, det gør Belkin Bluetooth adapter fra mit HIFI anlæg....obs Melding : tilsluttet Og der kan kun tilsluttes 1 enhed af gangen Jeg siger heller ikke det kan lade sig gøre, vil blot have det afprøvet/udelukket |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Der står i manualen at du kan benytte bluetooth tastaturer og bluetooth lydenheder sammen med dit tv. En tablet (og det er nok uanset om det er en Samsung har produceret) er vel næppe en lydenhed eller et tastatur, derfor optræder den aldrig på listen over enheder.
Din Belking tingest derimod er en lydenhed (den kan modtage lyd via bluetooth), derfor kan fjernsynet se den. Bluetooth bruges ud over til tastatur og lydenheder også til dine 3D briller og den specielle "pad" fjernbetjening. Fildeling via bluetooth findes ikke på dit tv - hvorfor i alverden vil du også bruge det, når nu wifi er 100 gange hurtigere? Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |