|
Pana VT50 Bluetouth forbindelse |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
||
så hvad ??? en PC og et Panasonic TV er ikke helt det samme......så
![]() |
|||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
||
Er din tablet overhovedet koblet til dit trådløse netværk ?
|
|||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Klaus
1000 tak Klaus (jeg er nybegynder i WIFI og smartphone- hel grøn) Du skriver: Fildeling via bluetooth findes ikke på dit tv - hvorfor i alverden vil du også bruge det, når nu wifi er 100 gange hurtigere? Jeg har nu forstået /undersøgt, fint Hvorfor ? Sim kort til Samsung Galaxy 2 10.1 koster Har i forvejen en til Smartphone (bytte rundt er besværlig) Jeg har fundet en Samsung App iMedia Smart ligth, som kan bruges til overførsel af foto, men den spørger om sim.... Kan man undgå at købe et ekstra sim kort ? Jeg har YouSee trådløs netværk UP5/DL50 GB og Pana VT50 med bowser Er din tablet overhovedet koblet til dit trådløse netværk ? Svar. Ja, søger og henter uden problemer |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis din tablet er på netværket, skal den da heller ikke spørge efter SIM-kort, når du vil hente en app.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Øh - simkort og wi-fi er to vidt forskellige ting. Du har ikke brug for simkort til eget netværk
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
||
Hvad er det lige at du skal bruge et simkort til? Hvis det endeligt er tilbyder nogle teleselskaber dual SIMkort, så det hele ender på en konto. Det har jeg på mobil og tablet.
Jeg kan ikke rigtigt finde den app - kan du smide et link til, hvor du har fundet den?
Og alle enheder er på det trådløse net? Klaus |
|||
![]() |
|||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
||
Hvorfor bruger du ikke bare Panasonics Viera Remote app (gratis) ? Så kan du streame billeder og video fra din tablet eller telefon direkte til fjernsynet via wifi forbindelse. Virker super fint. Bruger det selv på mit VT50. Samtidig kan du bruge din telefon og tablet som fjernbetjening til dit TV
|
|||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|||
![]() |
|||
||
Den har jeg installeret denne på Tablet og den bruges fint som fjernbetjening Men jeg kan k.d ikke få overført billeder til skærmen Altså der er forbindelse til skærm fra Yablet Lukker Tooels op..foto ..., der sker ikke en skid |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak alle Har løst gåden ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
||
Hej, du skal i Viera connect vælge menupunktet "Media". Her vises nu mapperne "video" og "billede". Vælg mappen "billede". Nu vises de billeder, du har liggende i mappen (på ipad kommer disse billeder fra mappen foto). Klip på det billede, du gerne vil se. Billedet vises på tablet og i højre hjørne i Viera connect vises tablet ikon med pil under. Klip på ikonet. Billedet streames nu til dit VT50 - endda med lidt underlægningsmuzak.
Du skal sikre dig ved opstart af Viera connect, at progammet kan se dit VT50. Det kan ses under menupunktet "cursor" - her vil være wifi ikon med teksten "on". Ved siðen af vil stå "Viera VT50 series" |
|||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |