recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana VT50 Bluetouth forbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana VT50 Bluetouth forbindelse

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Der står i manualen at du kan benytte bluetooth tastaturer og bluetooth lydenheder sammen med dit tv. En tablet (og det er nok uanset om det er en Samsung har produceret) er vel næppe en lydenhed eller et tastatur, derfor optræder den aldrig på listen over enheder.

Din Belking tingest derimod er en lydenhed (den kan modtage lyd via bluetooth), derfor kan fjernsynet se den.

Bluetooth bruges ud over til tastatur og lydenheder også til dine 3D briller og den specielle "pad" fjernbetjening.

Fildeling via bluetooth findes ikke på dit tv - hvorfor i alverden vil du også bruge det, når nu wifi er 100 gange hurtigere?

Klaus

1000 tak Klaus (jeg er nybegynder i WIFI og smartphone- hel grøn)
Du skriver:
Fildeling via bluetooth findes ikke på dit tv - hvorfor i alverden vil du også bruge det, når nu wifi er 100 gange hurtigere?
Jeg har nu forstået /undersøgt, fint

Hvorfor ?
Sim kort til Samsung Galaxy 2 10.1 koster
Har i forvejen en til Smartphone (bytte rundt er besværlig)
Jeg har fundet en Samsung App iMedia Smart ligth, som kan bruges til overførsel af foto, men den spørger om sim....
Kan man undgå at købe et ekstra sim kort ?

Jeg har YouSee trådløs netværk UP5/DL50 GB og Pana VT50 med bowser

E.L.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Jeg tvivler meget stærkt på at du får held med det. BT-forbindelsen i TV'et er kun til lyd ud og eksterne betjeningsenheder (tastatur m.m.)
Skal du streame fra din tablet til TV'et, skal du gøre det via LAN/WLAN

Note:
Jeg har overført 300 foto fra PC til Samsung Tablet med
Bluetoth...uden problemer...så
så hvad ??? en PC og et Panasonic TV er ikke helt det samme......så Dead
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 08:56

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Der står i manualen at du kan benytte bluetooth tastaturer og bluetooth lydenheder sammen med dit tv. En tablet (og det er nok uanset om det er en Samsung har produceret) er vel næppe en lydenhed eller et tastatur, derfor optræder den aldrig på listen over enheder.

Din Belking tingest derimod er en lydenhed (den kan modtage lyd via bluetooth), derfor kan fjernsynet se den.

Bluetooth bruges ud over til tastatur og lydenheder også til dine 3D briller og den specielle "pad" fjernbetjening.

Klaus

Du skriver:

Hvorfor ?
Jeg har fundet en Samsung App iMedia Smart ligth, som kan bruges til overførsel af foto, men den spørger om sim....

Er din tablet overhovedet koblet til dit trådløse netværk ?
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 09:45
Klaus

Du skriver:

Hvorfor ?

Svar.
Ja, søger og henter uden problemer
E.L.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 09:57

Klaus

Du skriver:

Hvorfor ?

Svar.
Ja, søger og henter uden problemer
Hvis din tablet er på netværket, skal den da heller ikke spørge efter SIM-kort, når du vil hente en app.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 11:39
Øh - simkort og wi-fi er to vidt forskellige ting. Du har ikke brug for simkort til eget netværk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 16:57

Hvad er det lige at du skal bruge et simkort til?
Hvis det endeligt er tilbyder nogle teleselskaber dual SIMkort, så det hele ender på en konto. Det har jeg på mobil og tablet.

Jeg kan ikke rigtigt finde den app - kan du smide et link til, hvor du har fundet den?

Og alle enheder er på det trådløse net?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:09
Hvorfor bruger du ikke bare Panasonics Viera Remote app (gratis) ? Så kan du streame billeder og video fra din tablet eller telefon direkte til fjernsynet via wifi forbindelse. Virker super fint. Bruger det selv på mit VT50. Samtidig kan du bruge din telefon og tablet som fjernbetjening til dit TV 
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Piokongen Piokongen skrev:

Hvorfor bruger du ikke bare Panasonics Viera Remote app (gratis) ? Så kan du streame billeder og video fra din tablet eller telefon direkte til fjernsynet via wifi forbindelse. Virker super fint. Bruger det selv på mit VT50. Samtidig kan du bruge din telefon og tablet som fjernbetjening til dit TV 

Den har jeg installeret denne på Tablet og den bruges fint som fjernbetjening
Men jeg kan k.d ikke få overført billeder til skærmen
Altså der er forbindelse til skærm fra Yablet

Lukker Tooels op..foto ..., der sker ikke en skid
E.L.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 22:16

Oprindeligt skrevet af Piokongen Piokongen skrev:

Den har jeg installeret denne på Tablet og den bruges fint som fjernbetjening
Men jeg kan k.d ikke få overført billeder til skærmen
Altså der er forbindelse til skærm fra Yablet

Lukker Tooels op..foto ..., der sker ikke en skid

Tak alle

Har løst gåden
E.L.
Til top
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 22:17
Hej, du skal i Viera connect vælge menupunktet "Media". Her vises nu mapperne "video" og "billede". Vælg mappen "billede". Nu vises de billeder, du har liggende i mappen (på ipad kommer disse billeder fra mappen foto). Klip på det billede, du gerne vil se. Billedet vises på tablet og i højre hjørne i Viera connect vises tablet ikon med pil under. Klip på ikonet. Billedet streames nu til dit VT50 - endda med lidt underlægningsmuzak.

Du skal sikre dig ved opstart af Viera connect, at progammet kan se dit VT50. Det kan ses under menupunktet "cursor" - her vil være wifi ikon med teksten "on". Ved siðen af vil stå "Viera VT50 series"
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu