Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Stig Holmberg
Ny bruger
Oprettet: 07-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:38 |
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
S� fik jeg sgu ogs� bestilt et PZ85 hos expert  |
M� jeg sp�rge hvor du fandt det?
Jeg har ringet rundt til en r�kke af Expert-butikker, og de melder alt udsolgt 
Mvh. Stig
|
Hos Milo i Rødovre kunne de bestille det hjem fra Experts hovedlager, hvis jeg mødte op hos dem og betalte med det samme. Jeg gad godt at vide hvorfor andre Expert forretninger ikke kan gør det samme? Jeg bor nemlig ca. 25 km fra Rødovre, så det havde da været nemmere med en forretning tættere på.
|
Tak for info om tv, har nu ringet til Milo på Valhøjs Alle 67 i Rødovre, de kan ikke skaffe flere desværre, i den anden Milo-butik tager de ikke telefonen.
Mvh. Stig
|
 |
Toebs
Bruger
Oprettet: 23-December-2007
Point: 221
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:38 |
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
S� fik jeg sgu
ogs� bestilt et PZ85 hos expert  |
Jeg har ringet rundt til en r�kke af Expert-butikker,
og de melder alt udsolgt 
Mvh. Stig | Hos Milo i Rødovre kunne de
bestille det hjem fra Experts hovedlager, hvis jeg mødte
op hos dem og betalte med det samme.Jeg gad godt at vide
hvorfor andre Expert forretninger ikke kan gør det samme?
Jeg bor nemlig ca. 25 km fra Rødovre, så det havde da
været nemmere med en forretning tættere på. |
Hej jeg har i dag snakket med mange expert. De sagde at
der ikke var flere på hovedlageret.
Jeg fandt dog (efter at have ringe til dem i århus,
odder, riskov, rønde, løgten og horsens) et TV i
skanderborg, som jeg lige har fået ind af døren :)
|
 |
tougher
Bruger
Oprettet: 02-Februar-2008
Point: 163
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:44 |
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Mvh. Stig
|
Hos Milo i R�dovre kunne de bestille det hjem fra Experts hovedlager, hvis jeg m�dte op hos dem og betalte med det samme. Jeg gad godt at vide hvorfor andre Expert forretninger ikke kan g�r det samme? Jeg bor nemlig ca. 25 km fra R�dovre, s� det havde da v�ret nemmere med en forretning t�ttere p�.
|
Tak for info om tv, har nu ringet til Milo p� Valh�js Alle 67 i R�dovre, de kan ikke skaffe flere desv�rre, i den anden Milo-butik tager de ikke telefonen.
Mvh. Stig |
Så håber da jeg får mit nu hvor jeg har betalt  Det var den på Valhøjs Alle jeg bestilte hos.
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:49 |
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Mvh. Stig
|
Hos Milo i R�dovre kunne de bestille det hjem fra Experts hovedlager, hvis jeg m�dte op hos dem og betalte med det samme. Jeg gad godt at vide hvorfor andre Expert forretninger ikke kan g�r det samme? Jeg bor nemlig ca. 25 km fra R�dovre, s� det havde da v�ret nemmere med en forretning t�ttere p�.
|
Tak for info om tv, har nu ringet til Milo p� Valh�js Alle 67 i R�dovre, de kan ikke skaffe flere desv�rre, i den anden Milo-butik tager de ikke telefonen.
Mvh. Stig
|
Så håber da jeg får mit nu hvor jeg har betalt 
Det var den på
4016 4758
jeg bestilte hos.
|
Bare til info.
Hos Milo Valhøjs Alle 67 i Rødovre fik jeg også tilbudt et 42PZ80 til samme pris som PZ85 kostede, hvis nogle kan bruge det til noget.
Redigeret af kskruger - 10-Juli-2009 kl. 14:49
|
 |
Stig Holmberg
Ny bruger
Oprettet: 07-August-2006
Point: 17
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:51 |
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Mvh. Stig
|
|
Mvh. Stig
|
Det var den på Valhøjs Alle jeg bestilte hos.
|
Går ikke ud fra at de tager mod penge for en bestilling de ikke kan levere, så bare rolig. 
Nogen der har fortrudt deres pz85 køb i kbh-omr. mon? -så send mig gerne en privat besked.
Mvh. Stig
|
 |
tougher
Bruger
Oprettet: 02-Februar-2008
Point: 163
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:54 |
Han sagde at de trak pengene med det samme, de havde ikke mulighed for at gøre som når man handler på nettet.
Jeg får vel så en check hvis de ikke kan leverer alligevel.
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 14:57 |
tvkartoffel skrev:
Konklusionen står ikke i første linine. Den stod i de to sidste linier (hvor de hører til) i mit oprindelige indlæg!
Ikke desto mindre påstår du i forste linie at G10 er et bedre tv end PZ85... Og så var det jeg gerne ville vide hvad du mener der gør et G10 bedre end et PZ85 på trods af G10's mange fejl???
Jeg citerer mig selv:
"Du kan godt vælge et G10 hvis du kun skal se TV. Hvis du tænker på at
du skal se blu-ray eller 24p HD materiale fra PC skal du efter min
mening ikke vælge et G10 da det hakker ved 24p."
Ja, og det var der jeg jokede med bilen der kun kunne bakke, som var fin nok hvis man ikke havde brug for at køre frem... Hvem køber et tv som KUN kan vise tv, og som åbenlyst har en række fejl af hvad jeg mener er alvorlige...
For fremtidig reference: Jeg anbefaler ikke et G10 frem for et PZ85. Tværtimod!
Så må du formulere dig bedre, for du skriver i første linie at G10 uden tvivl er et bedre tv end PZ85... 
Jeg har sendt mit G10 tilbage pga. omtalte problemer med HDMI og 24p. Jeg har nu et PZ85, købt i expert for 5000,- og jeg anser det for at være et glimrende køb. Af samme grund skriver jeg i første linie første sætning:
"Jeg Har haft et G10 og har nu et PZ85"
At du HAR haft et G10 og nu har et PZ85 fortæller da i sig selv intet om hvilket tv du mener er bedst... Slet ikke taget i betragtning når du selv skriver at et G10 er et bedre tv end PZ85...
I øvrigt står jeg ved min udtalelser, uden i øvrigt at påstå at jeg er ekspert. - Såkaldte eksperter gir jeg i øvrigt ikke længere ret meget for. Jeg købte et G10 efter at have læst alverden positive anmeldelser, blot for at finde ud af at modellen er defekt.
Sådan går det når man stoler blindt på hvad man læser på nettet, og ikke tester et tv grundigt inden man køber... Det er ikke andres skyld end din egen...
Hvad gør dig så klog Exxtreme? Name dropping og en ven med et PZ85 kan ikke gøre det alene... Særligt ikke hvis man skal bedømme hvad andre kan og ikke kan. Du svarede mig aldrig på hvad du bygger dine udtalelser på.
Hvad der gør mig så klog? Jeg har vist aldrig skrevet at jeg er klog, men jeg har hvad jeg selv vil betegne som et godt kendskab til fladskærme, og i særskilthed Pioneer og Panasonic's fladskærme som jeg har haft rigtig mange timers fornøjelse ud af at pille ved og tweake, og har dermed lidt at underbygge mine påstande med, har desuden arbejdet i branchen førhen (ikke at det altid er nogen fordel)...
|
|
 |
tvkartoffel
Guld medlem
Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 15:12 |
Exxtreme skrev:
tvkartoffel skrev:
Konklusionen står ikke i første linine. Den stod i de to sidste linier (hvor de hører til) i mit oprindelige indlæg!
Ikke desto mindre påstår du i forste linie at G10 er et bedre tv end PZ85... Og så var det jeg gerne ville vide hvad du mener der gør et G10 bedre end et PZ85 på trods af G10's mange fejl???
Jeg citerer mig selv:
Ja, og det var der jeg jokede med bilen der kun kunne bakke, som var fin nok hvis man ikke havde brug for at køre frem... Hvem køber et tv som KUN kan vise tv, og som åbenlyst har en række fejl af hvad jeg mener er alvorlige...
Så må du formulere dig bedre, for du skriver i første linie at G10 uden tvivl er et bedre tv end PZ85... 
Jeg har sendt mit G10 tilbage pga. omtalte problemer med HDMI og 24p. Jeg har nu et PZ85, købt i expert for 5000,- og jeg anser det for at være et glimrende køb. Af samme grund skriver jeg i første linie første sætning:
At du HAR haft et G10 og nu har et PZ85 fortæller da i sig selv intet om hvilket tv du mener er bedst... Slet ikke taget i betragtning når du selv skriver at et G10 er et bedre tv end PZ85...
I øvrigt står jeg ved min udtalelser, uden i øvrigt at påstå at jeg er ekspert. - Såkaldte eksperter gir jeg i øvrigt ikke længere ret meget for. Jeg købte et G10 efter at have læst alverden positive anmeldelser, blot for at finde ud af at modellen er defekt.
Sådan går det når man stoler blindt på hvad man læser på nettet, og ikke tester et tv grundigt inden man køber... Det er ikke andres skyld end din egen...
Hvad gør dig så klog Exxtreme? Name dropping og en ven med et PZ85 kan ikke gøre det alene... Særligt ikke hvis man skal bedømme hvad andre kan og ikke kan. Du svarede mig aldrig på hvad du bygger dine udtalelser på.
Hvad der gør mig så klog? Jeg har vist aldrig skrevet at jeg er klog, men jeg har hvad jeg selv vil betegne som et godt kendskab til fladskærme, og i særskilthed Pioneer og Panasonic's fladskærme som jeg har haft rigtig mange timers fornøjelse ud af at pille ved og tweake, og har dermed lidt at underbygge mine påstande med, har desuden arbejdet i branchen førhen (ikke at det altid er nogen fordel)...
|
|
Flaming er ikke mig. BYE BYE !
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 15:24 |
tvkartoffel skrev:
Exxtreme skrev:
tvkartoffel skrev:
Jeg citerer mig selv:
|
|
Flaming er ikke mig. BYE BYE !
|
Typisk bemærkning når man ikke har argumenter til at underbygge sine påstande... Men hyg dig
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 16:26 |
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Stig Holmberg skrev:
tougher skrev:
Mvh. Stig
|
|
Mvh. Stig
|
Det var den på Valhøjs Alle jeg bestilte hos.
|
Går ikke ud fra at de tager mod penge for en bestilling de ikke kan levere, så bare rolig. 
Nogen der har fortrudt deres pz85 køb i kbh-omr. mon? -så send mig gerne en privat besked.
Mvh. Stig |
ring til fr. værk de hade et tilbage da jeg fik mit idag...... telef: 47722828 Henrik
|
+100HD Film
|
 |
clausewitz
Guld medlem
Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 20:35 |
@Exxtreme
Jeg fatter altså ikke dit angreb på tvkartoffel. Jeg synes, der er ganske nuanceret de betragtninger, han kommer med, og som jeg læser det, er han den eneste af jer, der rent faktisk har haft begge skærme. Min erfarring siger mig, at man først rigtig kan udtale sig om en skærm, når man har prøvet den derhjemme.
Jeg har selv en 42PZ85, og jeg kan også høre en svag susen fra 3m afstand, når der er stille i rummet. Jeg oplever ligeledes den velkendte Panasonic mælkede hinde der er specielt tydelig med den anbefalede Biograf/Varm kombination.
Mit indtryk er nu ikke, at G10 skulle have specielle problemer med at afspille via HDMI (DVD/BD/HDD). Den har da vist kun et problem via PC samt et 24p problem, hvis jeg husker ret.
Det her er Rasmus Larsen's betragtninger:
I forhold til sidste års modeller har Panasonic rykket sig. Nogle af de mest markante ændringer er den dybere sorte farve, bedre HD gengivelse og muligheden for at tilpasse gamma, så skærmen ikke har dette lidt mælkede udtryk i farverne. Alt i alt et Tv, der har rykket sig fremad i forhold til både den populære PX80 serie og modellen over kaldet PZ80/PZ85.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1237883026
Redigeret af clausewitz - 10-Juli-2009 kl. 22:12
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 23:41 |
clausewitz skrev:
@Exxtreme
Jeg fatter altså ikke dit angreb på tvkartoffel.
Jeg angriber ikke nogen, jeg undrer mig meget kraftigt over, at han i første linie af et indlæg skriver, at G10'eren er en klart bedre skærm end PZ85, og hvor han senere i samme indlæg og i nogle af de efterfølgende indlæg skriver, at han absolut ikke vil anbefale skærmen pga. de mange problemer han har haft med skærmen...
Jeg synes, der er ganske nuanceret de betragtninger, han kommer med, og som jeg læser det, er han den eneste af jer, der rent faktisk har haft begge skærme. Min erfarring siger mig, at man først rigtig kan udtale sig om en skærm, når man har prøvet den derhjemme. Så du siger dermed, at Otto, for at bruge ham som eksempel, er mindre i stand til at udtale sig om PZ85 og G10 end tvkartoffel, fordi han kun har pillet ved dem i demorum og andres hjem???
Jeg har selv en 42PZ85, og jeg kan også høre en svag susen fra 3m afstand, når der er stille i rummet. Jeg oplever ligeledes den velkendte Panasonic mælkede hinde der er specielt tydelig med den anbefalede Biograf/Varm kombination. Som skrevet er der forskel på skærme, selvom de kommer fra samme samlebånd... Og det gælder alle fabrikanternes skærme... Der er også en del der har haft forskellige problemer med deres Pioneer skærme, hvor andre ikke har bemærket noget som helst... Derfor vil der være nogle der er heldige, og nogle der er mindre heldige... Sådan vil det altid være.
Mit indtryk er nu ikke, at G10 skulle have specielle problemer med at afspille via HDMI (DVD/BD/HDD). Den har da vist kun et problem via PC samt et 24p problem, hvis jeg husker ret. Så må man vurdere hvad man helst vil finde sig i... At kunne RISIKERE en lettere mat billedgengivelse, eller stensikkert opleve diverse problemer med 24P og PC via. HDMI...
Det her er Rasmus Larsen's betragtninger:
I forhold til sidste års modeller har Panasonic rykket sig. Nogle af de mest markante ændringer er den dybere sorte farve, bedre HD gengivelse og muligheden for at tilpasse gamma, så skærmen ikke har dette lidt mælkede udtryk i farverne. Alt i alt et Tv, der har rykket sig fremad i forhold til både den populære PX80 serie og modellen over kaldet PZ80/PZ85.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1237883026
Jeg kendte godt til hans anmeldelse i forvejen, men det rykker ikke ved at jeg hellere ville vælge et PZ85 og slippe for HDMI-problemerne, end at købe mandagsmodellen G10...
|
|
 |