recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panas. X10Y vs. PZ85
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanas. X10Y vs. PZ85

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
champ001 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 12:26

Expert i Prøvestenscentret i Helsingør har denne model på lager, deres tlf. nummer er 49212004

Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

Oprindeligt skrevet af Stig Holmberg Stig Holmberg skrev:

Oprindeligt skrevet af tougher tougher skrev:

S� fik jeg sgu ogs� bestilt et PZ85 hos expert 

M� jeg sp�rge hvor du fandt det?

Jeg har ringet rundt til en r�kke af Expert-butikker, og de melder alt udsolgt

Mvh. Stig

Hos Milo i R�dovre kunne de bestille det hjem fra Experts hovedlager, hvis jeg m�dte op hos dem og betalte med det samme.
Jeg gad godt at vide hvorfor andre Expert forretninger ikke kan g�r det samme? Jeg bor nemlig ca. 25 km fra R�dovre, s� det havde da v�ret nemmere med en forretning t�ttere p�.

Tak for info om tv, har nu ringet til Milo p� Valh�js Alle 67 i R�dovre, de kan ikke skaffe flere desv�rre, i den anden Milo-butik tager de ikke telefonen.

Mvh. Stig

Så håber da jeg får mit nu hvor jeg har betalt

Det var den på Valhøjs Alle jeg bestilte hos.

Går ikke ud fra at de tager mod penge for en bestilling de ikke kan levere, så bare rolig.

Nogen der har fortrudt deres pz85 køb i kbh-omr. mon? -så send mig gerne en privat besked.

Mvh. Stig

ring til fr. værk de hade et tilbage da jeg fik mit idag......

telef: 47722828

Henrik

Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Jeg synes, der er ganske nuanceret de betragtninger, han kommer med,...

Pænt tak for tilliden

Jeg har selv en 42PZ85, og jeg kan også høre en svag susen fra 3m afstand, når der er stille i rummet. Jeg oplever ligeledes den velkendte Panasonic mælkede hinde der er specielt tydelig med den anbefalede Biograf/Varm kombination.

Jeg har ikke noget værktøj til at måle gamma med, men jeg vil tro at årsagen til at billedet ser mælket ud i cinema, er at gammaen ligger lidt lavt. Det ligner billedet fra G10 hvis man vælger gamma = 2.0 i cinema mode. Man kan, så vidt jeg kan se, ikke stille på gamma i PZ85 med mindre man vælger PC indgang (vga/d-sub). Man kan heller ikke stille gamma i servicemenuen, så vidt jeg kan se.  (Hvis man kan vil jeg gerne vide hvordan, da jeg snart får adgang til et colorimeter)

Mit indtryk er nu ikke, at G10 skulle have specielle problemer med at afspille via HDMI (DVD/BD/HDD). Den har da vist kun et problem via PC samt et 24p problem, hvis jeg husker ret.

Det var netop fra PC til TV 1080P 50/60 Hz, via HDMI, at der var problemer på G10. Billedet kunne ikke vises uden noget sært flimmer. Nærmest som om TVet tabte signalet med korte mellemrum. Mit PZ85 gør det ikke med nøjagtig den samme PC.

Redigeret af tvkartoffel - 11-Juli-2009 kl. 17:56
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu