recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 2010 plasma modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 2010 plasma modeller

Besvar Besvar Side  <1 4748495051>
Forfatter
Besked
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 13:42

hej

Dette er da en utroelig trist sag og utroelig dårligt af expert ikke hjælper, men hvor er panasonic, de havde da engang en service hvor de kom ud, men det var måske kun når man købte via panasonic center. måske panasonic service også er faldet sammen med priserne.

mvh Jan b
Mvh Jan B
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@thor-thor,

Altså nu har jeg ikke udtalt noget af det du henviser til, og generelt vil jeg da i øvrigt mene, at langt de fleste indlæg i denne sag har været seriøse.

Det der jo også er mit problem - set i et "efterfølgende" perspektiv - er jo eventuelle kommende fælleskøb her på siden. Jeg tror sq egentlig ikke at denne kundeklage fremmer disse - og det er jeg ked afWinkConfused

Jeg sigtede såmænd heller ikke til dine udtalelser.

Mht. kommende fælleskøb tror jeg at det ville være smart at sørge for det der er returret, så burde den være i orden.
Uden at træde for meget rundt i "hvad sagde jeg" så beviser det jo bare, at det jeg og andre gjorde opmærksom på mht. manglende returret ved dette fælleskøb. I øvrigt noget som du meget kraftigt tog afstand fra. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

@thor-thor,

Altså nu har jeg ikke udtalt noget af det du henviser til, og generelt vil jeg da i øvrigt mene, at langt de fleste indlæg i denne sag har været seriøse.

Det der jo også er mit problem - set i et "efterfølgende" perspektiv - er jo eventuelle kommende fælleskøb her på siden. Jeg tror sq egentlig ikke at denne kundeklage fremmer disse - og det er jeg ked afWinkConfused

Mht. kommende fælleskøb tror jeg at det ville være smart at sørge for det der er returret, så burde den være i orden.
Uden at træde for meget rundt i "hvad sagde jeg" så beviser det jo bare, at det jeg og andre gjorde opmærksom på mht. manglende returret ved dette fælleskøb. I øvrigt noget som du meget kraftigt tog afstand fra. 
Returret måske, men jeg foretrækker mere en serviceminded og kompetent forhandler, og ikke det juks som beskrives af MomsemorOuch
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 20:28

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

@thor-thor,

Returret måske, men jeg foretrækker mere en serviceminded og kompetent forhandler, og ikke det juks som beskrives af MomsemorOuch

Fuldstændig enig, problemet er jo bare at man ikke ved om forhandleren rent faktisk er serviceminded før det måske er for sent. 
Overfor en ringe forhandler er truslen om eventuelt at ophæve handlen formentlig en meget motiverende faktor.  
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Et eller andet sted er der dog også noget der undrer mig...Man har 2 ugers fortrydelsesret ved køb over nettet , og det er helt fint . Her er som regel ringere service men lavere priser . Når man så køber i en butik og ikke er tilfreds , ja så er man pludselig ringere stillet , det kan da ikke være rigtigt . Expert burde selvfølgelig straks konstatere om der er et problem med udstyret , og sørge for at få det udbedret , så kunden er tilfreds . Alt mindre end det er komplet utilstrækkeligt...En glad og tilfreds kunde vender sikkert også tilbage , og roser pågældende forretning til andre ....

MVH
Nu har emnet været vendt allerede før folk trådte ind i købsdelen, så desværre kan man jo kun sige at de har været godt informeret og emnet er vendt flere gange her .

næste træk er vel kun at trække recordere.dk og expert engang forbi ekstrabladet, og se om det ikke ændrer på vilkårerne i fremtiden for "fælleskøb", for en ting er at tale her i forum om det. Men selvom alt omtale er godt for forumet her. Så er jeg sikker på at hvis EB skrev "recordere.dk tog røven på folk" (som Yousee der gik i sort for et par minutter, og de skrev "har 1.2mil seeere" for at et stort nummer ud af et udfald) , så vil det sikkert bringe noget godt med sig, at recordere.dk ikke mere laver sådanne fejlede aftaler med butikker som vil skal omgås nethandel reglerne.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 22:49
@pendec, ind i mellem så undre jeg mig en kende over din indstilling til recordere.dk. Trække siden forbi Ekstrabladet (som om den avis skulle gøre noget seriøst). Jeg forstår ikke helt dine bevæggrunde. Det virker som om at du mener recordere.dk bevist har forsøgt at snyde sine medlemmer. Det har siden med garanti ikke forsøgt at gøreConfusedOuch
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 00:19

@pendec, ind i mellem så undre jeg mig en kende over din indstilling til recordere.dk. Trække siden forbi Ekstrabladet (som om den avis skulle gøre noget seriøst). Jeg forstår ikke helt dine bevæggrunde. Det virker som om at du mener recordere.dk bevist har forsøgt at snyde sine medlemmer. Det har siden med garanti ikke forsøgt at gøreConfusedOuch
at snyde er så meget sagt.. at lade sine forum bruger i stikken med et "internet" køb som så bliver til butiks salg er vel at gå forhandlerens vej og ikke forbrugerens.. der burde brugerne være spurgt FØR annonceringen da man klart lokkes til af prisen og bagefter så må kæmpe med forretningen hvis man fortyder..

og kritikken går mest på de mange kokke som kører anarkistisk anmeldelser på kryds og tværs, som f.eks indlæg fra EB (så når du selv nævner det så mænger i jer med useriøse indlæg? på forsiden omkring 3D som de seneste og ikke særlig nyt og sandt)
Anmeldelser som henvender sig til erhvervs livet og så på bedste vis skriver prisen inkl. moms fordi i mener private alligevel skulle læse det? eller?  Man kunne da gøre det rigtig og skrive ex.moms og prisen inkl. moms i paranteser?)
halvfærdige indlæg som mangler information, da research er en copy/paste operation fra andre kilder)
Salgstråde som ødelægges og meget sent stoppes af moderator på forum, da man igen har holdninger som muligvis ikke er ens.
Der er for meget anarki over fremgangsmåderne og er det ikke tilfældet, så er den ansvarlige ikke særlig pro, og måske ikke engang semi-pro. og det leder så hen til et fælleskøb i en butik som er et netkøb i fåreklæder.  (Det var så rimlig OT, men du spurgte og svar får du så)
Man kan vel håbe at der skabes en generel politik for fælleskøb så i ikke skuffer forumets brugere næste gang, når i selv tager initiativ til et godt fælleskøb.  Var indlægget måske en brugere og 5 andre som slog sig sammen var det nok helt på sin plads men ikke at firmaet "recordere.dk" gør sig i de baner.
Til top
Momsemor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2008
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 01:51
[/QUOTE]
Nu har emnet været vendt allerede før folk trådte ind i købsdelen, så desværre kan man jo kun sige at de har været godt informeret og emnet er vendt flere gange her .
 /QUOTE]

Hulk, jeg ville ønske, at jeg havde læst den tråd, der henvises til ovenover inden jeg bestilte mit TV Cry, men jeg havde længe tænkt på, at købe et 20G50 og da så Fælleskøbet kom, ja så slog jeg til, allerede søndag d. 7. marts.
Jeg er medlem af forbrugerrådet gennem TÆNK, det kunne være jeg skulle høre, hvad de mener om sagen, hvis ikke Expert bytter TVet

Det er faktisk lidt ironisk, at jeg er havnet i denne situation, mig der plejer, at gå med både livrem og seler Embarrassed  Der var ingen advarselslamper, der blinkede.... jeg syntes jeg havde gjort alt "forarbejdet", læst testresultater, 5 måneders dejlig "samliv" med plasma TV, tjekket herinde (åbenbart ikke godt nok) og så troede jeg vist også (naivt?), at når det var et Fælleskøb herinde, så var betingelserne i orden.

Nå, men det kan jo være at alt løser sig, måske får jeg svar fra Expert på mandag, at de bytter skærmen Smile
Nicklas fra Expert som vist havde med Fælleskøbet, at gøre, kommer fra ferie på mandag.

Redigeret af Momsemor - 28-Marts-2010 kl. 05:56
Mvh. Jannie
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 09:28
forstå faktisk ikke meget af denne debat

Betaling og fortrydelse

Betaling kan ske med dankort ved levering *), via bank-overførsel, eller med kontanter eller kort i butikken.

Dette er en handel med en normal radio-tv butik, der ikke har fjernsalg, og der er derfor ingen fortrydelse.

synes det stå klart og tydeligt og sikkert en grund til prisen.
pris og service hænger sammen.

De burde så bytte skærmen til anden, hvis man problemet er meget voldsomt i forhold til en anden G20. Men problemet med støj må godt nok også være voldsomt når jeg sammenligner en g10 og g20. en G10 synes støjer lidt for meget, mens G20 er fin nok.

Men med denne debat og folk helst skal købe en skærm så billigt som muligt. 
Hvis det havde været mig, havde jeg aldrig lavet et fælleskøb mere på dette forrum

Redigeret af xcardman - 28-Marts-2010 kl. 09:31
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 09:43
Jeg kan heller ikke forstå debatten - for når alt kommer til alt, er det ikke fortrydelsesretten som man normalt har ved internetkøb som momsemor vil benytte sig af, men sin reklamationsret!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg kan heller ikke forstå debatten - for når alt kommer til alt, er det ikke fortrydelsesretten som man normalt har ved internetkøb som momsemor vil benytte sig af, men sin reklamationsret!
Og det er jo netop den næsten manglende accept af reklamationsretten fra forhandlerens side der debateres. Smile
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 10:26

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Og det er jo netop den næsten manglende accept af reklamationsretten fra forhandlerens side der debateres. Smile

Det jeg mente var, at rigtig mange henviser til at Momsemor allerede kendte vilkårene for købet, da der ikke er fortrydelsesret på fælleskøbet - men det kan være ligegyldigt at blande det ind i snakken, da det går på reklamationsret..

Bedre nu? Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4748495051>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu