|
Panasonic 2012 lineup |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2012 kl. 22:14 |
|||
http://panasonic.com/promos/ces/2012/product-lineup.aspx
Endelig ser det ud til at Panasonic har set lyset og har taget et stormskridt fremad mht. designet. LED-topmodellerne er meget nydelige at se på og lader ikke Samsung og LG meget tilbage. Plasmaerne kunne i mine øjne nu godt have fået et lidt tyndere ramme. Men stadig flotte. Det bliver spændende at se de nye paneler i virkeligheden. |
||||
![]() |
||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det bliver meget spændende at se og læse mere , om alle de nye modeller. Det samme gør sig så også gældende fra de andre producenter.....
MVH
|
||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|||
Jeg har det lige omvendt. Der må gerne være en tyk sort ramme omkring billedet. Måske derfor jeg bliver mere og mere glad for mit gamle "lorte-pioneer", der bare ikke vil gå i stykker? Klaus |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||
Jeg synes det er et ok design på VT50'eren, men jeg synes nu godt de kunne lave en pænere fod og fjerne den aluminiumskant rundt om glasset.
|
||||
![]() |
||||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|||
![]()
![]() |
||||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|||
Fod? Den kan ikke stå ovenpå centerhøjttaleren, så det kigger jeg slet ikke på..... Klaus |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||
![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||
Øh hvad snakker du om Klaus? Den skal jo nok stå på et møbel, hvis man har behov for en fod
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |