recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic 35bd dekodning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic 35bd dekodning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic 35bd dekodning
    Sendt: 16-Januar-2009 kl. 13:16

jeg kan bekræfte at pana 35 ,når den dekoder DTS HD master sender det som 7.1 pcm og ikke det originale 5.1.du for ikke valget om det skal være 5.1 eller 7.1.via hdmi som pcm smider den 7.1 ud om du vil ha det eller ej.der er intet i setupet der skal fortælles om det er et 5.1 eller 7.1 ht opsæt man køre med.det betyder så at hvis man har et 5.1 opsæt hvor bliver lyden af ,fra de resterende 2 kanaler.

er der nogen der ved om sony bdp550 gør det samme.

Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 14:02
Tror du ikke den 'kommunikerer' med forstærkeren for at finde ud af om den understøtter 7.1? I manualen står der følgende for DTS-HD til PCM konvertering:

Oprindeligt skrevet af manualen manualen skrev:

Hvis det tilsluttede udstyr understøttes ved hjælp af 7.1-kanals surround, forstærkes lydoutputtet fra 5.1-kanals eller 6.1-kanals til 7.1-kanals, afhængigt af DTS, Inc. specifikationerne.

-Kent

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 14:57

Oprindeligt skrevet af kbh4 kbh4 skrev:

Tror du ikke den 'kommunikerer' med forstærkeren for at finde ud af om den understøtter 7.1? I manualen står der følgende for DTS-HD til PCM konvertering:

Oprindeligt skrevet af manualen manualen skrev:

Hvis det tilsluttede udstyr understøttes ved hjælp af 7.1-kanals surround, forstærkes lydoutputtet fra 5.1-kanals eller 6.1-kanals til 7.1-kanals, afhængigt af DTS, Inc. specifikationerne.

-Kent

men hvorfor gør den det når man ikke har bedt den om det.jeg vil selv have lov at vælge om det skal laves om eller ej.spørgsmålet er så om den gør det godt nok.jeg har også svært ved at tro at den kan se om jeg har 6 eller 8 ht sat op i mit bass magnetment system.

men det korte af det lange er,at jeg syntes ikke at afspilleren skal begynde at manipulere et lossless signal,de skal bare pakke lo.... ud

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu