|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
||
Nå men så lader det til jeg er heldig med min antenneforening. Ingen kollision med foreningens kanaler og jeg behøver ingen særlig antenne for at fange DVB-T signalerne med max kvalitet.
|
|||
![]() |
|||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
||
Har du et link til dette filter? Synes ikke, at jeg kan finde det nogen steder. |
|||
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|||
![]() |
|||
guvernator ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
Hvis man har kabeltv, hvorfor så bruge DVB-T...Smid da en selector på og få alle kanaler digitalt.
|
|||
![]() |
|||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40608 |
![]() |
||
Nej, der er jo også Dansk Kabel TV, og Stofa. De udbyder ligeledes Digitale kanaler. Analoge kanaler i 2007,!! Helt ærligt. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
brc1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
Jf. deres kanal udbud http://www.comx.dk/images/Kanaloversigt%20januar%202007.pdf så skulle den være god nok. Jeg kan dog også se at de omkringliggende 2 kanaler står ubenyttet. Kan det tænkes at det er opgivet forkert? Skal jeg forstå det således, at hvis det ikke broadcastes på en "skæv" kanal så er der ingen problemer og i så fald hvad er en "ikke-skæv" kanal ?
Redigeret af brc1 - 31-Marts-2007 kl. 10:44 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40608 |
![]() |
||
Tunerne i modtage udstyr, "ser" efter kanalerne på de respektive frekvenser, i tilfældet med de Digitale kanaler på K66 "ser" den på 831,25 og ikke på 834,00, indtaster du K66 på dit TV stilles der på 831,25 og ikke på 834,00, som ikke er en fastsat frekvens for den kanal. Derudover så skal de Digitale kanaler være tilgængelig i grundpakken, de må IKKE ligge i fuldpakken, man må ikke tvinge folk til at have fuldpakken for at kunne se de 3 "Must Carry" kanaler Digitalt. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
Har ikke noget link, jeg ved ikke så meget om det, men prøv at skrive til Panasoniccenter på Roskildevej (En mand der hedder Jimmy). Han ved det. |
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
Umiddebart god ide, men nu skal vi ikke glemme at Selector har scart output, alstå analog og ikke digital. Det må derfor være bedre at bruge den indbyggede digital tuner. Man må formode, at det så er 100 % digitalt, dvs ingen melllem konvertering imellem analog og digital. Dog kører jeg selv selector med et rigtigt godt scart stik (et fladt 0,5 meter langt Techlink kabel), og det ser faktisk rigtig godt ud. Men som sagt så må det da være bedre at bruge den indbyggede digitale tuner. |
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
brc1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
Og jeg antager at TVet ikke tillader at man indstiller et givent program til at vise 831,25Mhz i stedet? Dvs at man _ikke_ kan indstille TVet på baggrund af MHz fremfor kanal nummer (som så tilsyneladende ikke er standardiseret)? Redigeret af brc1 - 31-Marts-2007 kl. 17:17 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der har været flere indlæg her på forummet, angående, modtagelse af DTT på antenneanlæg, når det ikke har været på en standard frekvens, hvor det derfor ikke har været muligt for TVet eller en STB at kunne modtage signalet. Der er en bekendtgørelse fra Kulturministeriet, hvori der står at Digtialt TV skal være tilgængelig for alle, også i Kabelanlæg, UDEN at man er nødsaget til at have en Fuldpakke, af den grund, at det ikke er alle der har råd til en sådan. Derudover er DR og TV2 "Must Carry" kanaler, og må IKKE være i andre pakker end grundpakken, uanset om det er Analogt eller Digitalt. TDC og Stofa har dem i Grundpakken netop p.g.a. de regler, det eneste er at man skal anskaffe en egnet modtager, men man behøver ikke et Smartcard, da de skal være betalingsfrie. Det kan man jo ikke sige, at de er i ComX. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for dit input! Jeg vil viderbringe denne information som jeg da synes de egentligt allerede selv burde vide Tilsidst for de tungnemme: Jeg har fået at vide fra ComX at jeg kan tilslutte en STB (jeg antager at du her mener en "decoder"/set top box) hvorefter jeg kan se digitalt TV. Det må betyde at en sådan boks kan fange signalet korrekt (dvs. at der så må være fejl i frekvensen listet på programoversigten el lign.). Hvis denne sætning antages sand - at jeg kan se digital tv via en STB - betyder det så at jeg kan benytte PX70's indbyggede digital tuner eller er der her stadig flere brikker der skal passe sammen? På forhånd tak |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |