|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40642 |
![]() |
Det er udbydren der skal anvise til en egnet modtager, som kan bruges til signalerne, at den og kun den kan bruges til det er jo så synd for brugeren, at det nyindkøbte DTT TV så ikke kan bruges. Det er jo ikke meningen med DTT, der skal alt udstyr med DTT jo kunne bruges, og ikke kun en speciel box. Man får at vide at man nu kan modtage DTT kanaler, går ud og køber nyt TV der kan, blot for at få at vide at man kun kan med en speciel modtager man bliver sgu da |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Ok, jeg er vd at være lost i det her analog/digital helvede. Jeg har Stofa KabelTV (den store pakke) og tænker på at købe en PX70. Kan jeg bare smide mit nuværende tvsignal i den indbyggede tuner og så virker skidtet ? Eller skal der mere til ? // Dammark |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40642 |
![]() |
Den Analoge Tuner kan bruges, du har på KabelTV ingen behov for den Digitale, da den er til DTT modtagelse. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Hejsa. Er der ikke noget med at fra år 2009 ca. der vil der blive sendt digital signal ( via kable tv ) Og der får man vel brug for den digitale tuner eller hva' ? |
|
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
|
![]() |
|
![]() |
Der har været sendt Digitalt på kabelTV i 10-15 år, men der bruges en anden standrd end den et TV kan modtage. Du skal anskaffe en Kabelmodtager der bruger din udbyders system. (TDC eller Stofa). Redigeret af Radiomanden - 08-April-2007 kl. 14:26 |
|
|
|
![]() |
|
UBFanø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Kan ikke helt følge alle de tekniske udflugter denne tråd tager, da jeg er ny i denne verden. Et kort spørgsmål med et forhåbentligt kort svar:
Har købt et TH-37PX70 og vil gerne kunne modtage digitalt tv. Hvad skal der til? (Har StofaTV.) Og et par ekstra-spørgsmål: Skal jeg fx have abonnement på StofaXtra? Eller findes bedre? Har læst om et CA-modul. Skal det anskaffes? Kan det bruges? Har læst at den indbyggede DVB-T-tuner kan modtage luftbårne digitale signaler - Hvordan/Hvad er det? Håber nogen kan/vil hjælpe. Redigeret af UBFanø - 18-August-2007 kl. 00:20 |
|
TH-37PX70
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du Stofa kabel, så kan du ikke anvende den Digitale Tuner i TVet, der skal anvendes Stofa Extra boksen, udover anskaffelsen af den, så koster det Kr 50 om måneden, med en programpakke (extra tilkøb) så koster det Kr 25 om måneden. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |