|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 12-Juni-2006 kl. 13:54 |
Hej allesammen, er ved at k�be TV hos Easyshopping.dk og f�r at vide derinde at denne sk�rm er den samme som Panasonic PV60 42'', er der nogen der ved noget om den? grunden til at jeg er ved at v�lge denne, er at den har DVB-t modtager i sk�rmen (nogen der ved noget om den alts� DVB-t modtageren er den god)?
Her er et link til sk�rmen: http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;id=2937&menu=Multi&menuid=249&catid=356 Og til v�gbeslaget jeg vil have til den... synes den virker god da den fastnes til v�ggen over et bredere omr�de end de andre, og s� er den billigere :) http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;id=2827&menu=Multi&menuid=249&catid=329 Please svar hurtigt... da de kun har 2 tilbage p� lager... Redigeret af Heltehunden - 12-Juni-2006 kl. 13:55 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Undersøg om DVB-T omfatter understøttelse af DVB undertekster.... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Demonite ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Modellen er helt magen til PV60E, bortset fra DVB-T modtageren. Den skulle også klare undertekster.
Jeg har selv bestilt en TH-50PX600 hos Digital4all.dk... |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Hvad skal du "slippe" for den? Leo. |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg kom til at give 15948 for skærmen og 836 for Vorgels vægbeslag...
Redigeret af Heltehunden - 12-Juni-2006 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
Demonite ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ved afhentning hos digital4all i tyskland, koster den kr30623,-
... venter stadig spændt på de får den hjem, så jeg kan hente den. |
|
![]() |
|
stecki ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Der er desværre lidt leveringsproblemer fra panasonic i tyskland, har selv bestilt th-42px600e fra www.all-in-one-shop.de , men der er lys for enden at tunnellen, da der er mulighed for at panasonic har den på lager fra på fredag d. 16/6, så i næste uge..... jeg kommer af med i alt incl. vægbeslag, bordstander og fragt, 18632,- Redigeret af stecki - 12-Juni-2006 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo interressant at få at vide, så jeg skal nok ikke regne med noget i denne uge. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvorfor vil I have 600 modellen istedet for 60?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var inde i Panasonic centeret i Rødovre og se begge modeller. PV60 har ringere lydsystem og så synes jeg designet er væsentligt pænere på PV/PX600. Til sidst er jeg lidt usikker på, om 50PV60 kommer på markedet i DK. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, ja designet på PX/PV60 kunne være flottere det gir jeg dig ret i, kunne godt have tænkt mig et klassisk annonymt design a la Pioneers sorte.... så havde skærmen været perfekt....
Det med lyden kan jeg overskue, tænder for anlægget alligevel når lyden skal testes... :) Findes der egenligt en metode hvor man kan bruge TV'ets højtalere som Center?? det kunne da være perfekt... |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke mig bekendt, men nu ved jeg heller ikke så meget om det... Redigeret af Demonite - 12-Juni-2006 kl. 23:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |