|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:15 |
Dette fede TV er da ved at være ned i pris i Tyskland! http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/465342_- th-42px600e-panasonic.html Nogen der kan kommentere på de 2 øverste forhandlere? |
|
![]() |
|
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Panasonic center tilbyder en TH-50PV60E til 20.000,00. |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
OK, men jeg skal bruge et 42 tommer og kan meget bedre lide 600 modellen. Men tak for tippet
![]() |
|
![]() |
|
Morten1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Er der nogle der kan se (eller ved), om selve tv-møblet er på hjul. Jeg har lidt svært ved at se det, når jeg klikker på billedet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |