|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 06-Maj-2007 kl. 20:18 |
Hey igen, ja så har jeg endnu en spørgsmål. Nogen der har nogle links hvor man kan købe nogen fede tv borde som passer til denne model?
Og er der nogen som spiller Playstation 3 på dette fjernsyn, som vil sige lidt om hvordan det ser ud billedmæssigt.
takker! hygge. |
|
![]() |
|
Jens G ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Vi har et bord fra Jysk som det der er nederst på denne side: http://www.jysk.dk/index/stuen/opholdsstue.htm Det er sort glas, og passer efter min mening fint til PX70's design. Vores andre enheder er også sorte, bortset fra Selectoren. |
|
Jens G
|
|
![]() |
|
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Takker, hvad koster bordet?
|
|
![]() |
|
Jens G ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Det er et år siden vi købte vores, og da var det på tilbud. Jeg kan ikke huske præcist hvad det kostede, men det var 400-600kr. Så det er ikke nogen formue. Bordet hedder Daniel. |
|
Jens G
|
|
![]() |
|
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Ser ok ud.. bare belastende de ikke skriver hvad skidtet kan bære.. en ting er en skærm... men med DVD, receiver osv. så ville det være rart at vide..
ps: det står i deres årskatalog til 699.- Redigeret af MartyMcFly - 06-Maj-2007 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Hvis du vil have noget super K. så er der kun www.clic.dk |
|
![]() |
|
eigner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
jeg køber nok et Giso 9090-100 når jeg modtager mit pana 42px70 http://geco.dk/group.asp?group=173&sub=173
|
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Ja- det ligner super kvalitet - kender du priserne? |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Ja- det ligner super kvalitet - kender du priserne? http://www.scalahifi.dk/index.php?id=produkter&produktty pe=21 jeg mener alle butikker ligger omkring det, og du kan finde en forhandler i nærheden af dig på clic.dk hjemmeside, og det er bestemt et kig værd Jeg køber selv clic møbler |
|
![]() |
|
![]() |
hmm ville gerne have det fjernsyns bord som Jens G linkede. men aner ikke hvor jeg kan bestille det henne.. Skal jeg ned i butikken?
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Også Jeg ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Du kommer nok til at besøge en butik. |
|
Jens G
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |