|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 07-September-2007 kl. 09:01 |
Hej. Jeg er ny her inde men har lige et spørgsmål. Jeg har købt et Panasonic 42PX70E men skruere man helt ned for lyden som summer det bag ved skærmen? Skal det gøre det? Jeg har hørt at der er en gut der rejser ud og indstiller fjernsyn for en lille mønt... Nogen der ved hvem det er? På forhånd tak. Wumse |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
AV Precision og der er reklame øverst på siden.. /Per |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
mht støjen hvis du skal helt hen til skærmen for at høre lyden så er det normalt, du vil sikkert opleve at den summer mere ved lyse/hvide billeder end ved mørke. Og du kan få justeret din skærm via Otto, se hjemmeside her Redigeret af rhsin - 07-September-2007 kl. 09:07 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
2500 spir var da en slat penge...
![]() |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Mit støjer/summer også, og det kan høres hvis man skruer helt ned selvom man sidder 4-5 meter væk. Så skal også have den til rep her engang. Powermill"service" tager vist bare en krig om det..
|
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Renemo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg har også observeret samme "problem"... Men kan man overhovedet undgå, at sådan et tv vil summe lidt..?
|
|
René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500 |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Mit siger ikke noget jeg kan høre på mere end 20-30 cm's afstand :) Faktisk summer det lidt mindre end mit "gamle" TH55 gjorde, så jeg har vel været heldig.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg vil mene at kan man høre det på 3-4 meters afstand har man enten en meget god hørelse, eller osse er der noget galt med tvet, vær dog obs på at særlige placeringer af tvet kan gøre at reflektioner at lyde fra bagsiden lettere kan reflekteres mod lyttepositionen, prøv derfor at lytte fra forskellige vinkler om lyden virker ens.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Renemo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg vil så sige at jeg også skal helt tæt på, samt slukke for lyden før at jeg overhovedet kan høre det... Så det kan godt være at det ikke er noget problem
![]() |
|
René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Så er der ikke noget at være urolig for. Skal også helt tæt på, før jeg kan høre den lille summen
|
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Er der ingen af jer der har haft TV'et til rep. pga. summeriet der har nogle kommentarer? Jeg er jo bange for de bare sender det tilbage uden at lave noget. Så lidt erfaring ville gøre godt.. |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Baaaah lige præcis i dag er mit begyndt at summe, måske 2-3 gange så højt som før. Det kommer fra midten af panelet og er afhængig af hvor lyst billedet er. Så det er åbenbart noget der kan udvikle sig
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |