recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 50" PZ700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 50" PZ700

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 01:13

Hej

Tak for alle svar. Jo må nok sige at jeg er total tilfreds, i starten troede jeg godt nok ikke jeg kunne have det store billede, særlig tv avisen. Analog er ok  selvfølgelig lidt grumset alt efter kanal og alt det der er koblet til og det store billede. Men jeg har så parabol til film kanalerne og canal+ hd via min dreamboks,så der er der jo heller ikke problemer, alt bare total ok.Og så har jeg endlig fået gang i  min hd dvd  hdex1 og set de første hele film, der må jeg sige at det er som at være i biffen,har faktisk siddet og kigget rulleteksten efter filmene, for nu kan de da endlig læses.Har også lige købt en stofa boks til digitale spejl,kun fordi den var bilig for jeg har jo parabol, den købte jeg af en der flyttede fra byen til 1200 kr, så det var jo billig vil så nok have discovery hd + digital spejl. Jeg fik den til en super pris 24000 inklusiv fod, det er noget med at 50"pz700 er uden fod ved køb, så jeg var nødt til at sige ja, jeg havde haft den på prøve i en uges tid og så istedet for at hente den tilbage til butikken, var det bedre for ham at sælge den billig til mig ???. Men skulle sige videre at der kun var den ene til den pris de andre kostede de 30000 til 32000 alt efter forhandlings evne.Man kan bruge ca modul, ved bare ikke hvordan jeg finder ud af hvilken type den kan bruge, om det kun er dvb-t eller den til stofa???eller den 3 model .synes ikke jeg kan læse det fra manualen ????.

Hilsen Agger

Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 09:20

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen det er jeg da ked af at høre mgmg. Hvad sådan cirka bygger du din manglende opbakning på. Jeg har nr 3 plasma efter at have fulgt mit .... øhhh... tvivlsomme råd

Jeg har selv en 42PX700 og har absolut ikke gjort noget som helst andet end at indstille det som jeg ville have det, og se fjernsyn som jeg altid har gjort.
Efter 3 måneder har jeg absolut ingen spor af indbrænding eller andet, så det med 200 timers indkøring, føler jeg er lidt overdrevet

Redigeret af mjohansen - 28-Juni-2007 kl. 09:21
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af mjohansen mjohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen det er jeg da ked af at høre mgmg. Hvad sådan cirka bygger du din manglende opbakning på. Jeg har nr 3 plasma efter at have fulgt mit .... øhhh... tvivlsomme råd

Jeg har selv en 42PX700 og har absolut ikke gjort noget som helst andet end at indstille det som jeg ville have det, og se fjernsyn som jeg altid har gjort.
Efter 3 måneder har jeg absolut ingen spor af indbrænding eller andet, så det med 200 timers indkøring, føler jeg er lidt overdrevet

Det ER måske "overdrevet"-men vel en form for "livrem og seler"-blandt andet fordi at der altså er personer som indstiller deres nye tv fuldstændigt vanvittigt(kontrast og lys)-og sys at det ser brandgodt ud.

Og er er man en af "dem"-så KAN det altså gå galt.....uanset hvilket plasma vi snakker om

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2007 kl. 13:58

Jamen, det kan da godt være at break-in er en sag for Myth Busters.

Jeg synes bare, at jeg har referencerne i orden, selv om de måske ikke er videre videnskabelige. Det var derfor jeg såede tvivl om Hothers velmente råd.

Livrem og seler  ... måske. Med et PZ700 er det vel også OK. Efter 3 uger havde jeg rundet 200 BI DVD + 100 alm. brug, det er vel ikke så slemt?

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 00:15

En myte mere ... plasma TV bliver bedre med tiden. (jeg kan godt søge uvidenskabelige referencer frem).

Det var en anden grund til at jeg valgte at fyre BI DVDen af et par hundrede timer de første tre uger.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu