Hej
Tak for alle svar. Jo må nok sige at jeg er total tilfreds, i starten troede jeg godt nok ikke jeg kunne have det store billede, særlig tv avisen. Analog er ok selvfølgelig lidt grumset alt efter kanal og alt det der er koblet til og det store billede. Men jeg har så parabol til film kanalerne og canal+ hd via min dreamboks,så der er der jo heller ikke problemer, alt bare total ok.Og så har jeg endlig fået gang i min hd dvd hdex1 og set de første hele film, der må jeg sige at det er som at være i biffen,har faktisk siddet og kigget rulleteksten efter filmene, for nu kan de da endlig læses.Har også lige købt en stofa boks til digitale spejl,kun fordi den var bilig for jeg har jo parabol, den købte jeg af en der flyttede fra byen til 1200 kr, så det var jo billig vil så nok have discovery hd + digital spejl. Jeg fik den til en super pris 24000 inklusiv fod, det er noget med at 50"pz700 er uden fod ved køb, så jeg var nødt til at sige ja, jeg havde haft den på prøve i en uges tid og så istedet for at hente den tilbage til butikken, var det bedre for ham at sælge den billig til mig ???. Men skulle sige videre at der kun var den ene til den pris de andre kostede de 30000 til 32000 alt efter forhandlings evne.Man kan bruge ca modul, ved bare ikke hvordan jeg finder ud af hvilken type den kan bruge, om det kun er dvb-t eller den til stofa???eller den 3 model .synes ikke jeg kan læse det fra manualen ????.
Hilsen Agger