|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Husblas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 06-December-2010 kl. 11:28 |
Jeg har for et stykke tid siden fået lavet mit G20 (eller så godt som det nu kunne laves, og fået reduceret støjniveau) af P&P radio hvor igennem jeg har købt mit G20 Nu er den dog desværre gal igen - Der er nu ligepludselig kommet en mærkelig HØJ brummelyd fra højre hjørne. Ikke en piven, men en decideret brummen. Det er meget mærkeligt, og den er ikke variabel på en måde som når billedet skifter lidt f.eks., der er den en konstant høj brummen uden nogen udsvingninger - men den er variabel i forhold til ud og ind af digital tv menu osv. Jeg er mildest talt lidt skuffet efterhånden over både TV'et (ikke visuelt), og PP radio. De var svære at få til at lave første operation, og nu er de slet ikke til at komme i kontakt med. Har skrevet nok 3 mails og ringet én gang. Nogen råd til noget jeg kan gøre både overfor mit tv, og PP radio? Udover at ringe igen.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , og velkommen til recordere.dk
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ellers ring til Panasonic og forklar at dit tv skal til rep. og din forhandler ikke vil hjælpe dig.
De kan måske trække i nogle tråde. http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Support/Kontakt+os+/429014/index.html#anker_429014 Redigeret af kskruger - 06-December-2010 kl. 17:38 |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Hvis de ikke reagere, så gå til gratis retshjælp, få en advokat til at kontakte dem.
|
|
![]() |
|
Tuborg4life ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Ring til dem igen PP Radio er nomalt OK, ellers kan du selv melde din rep på http://www.servicebroker.dk/
Håber du kan bruge det til noget
|
|
Panasonic TH-P50VT20
Panasonic TX-32LXD70FA Panasonic DMR-EH67EC-K Panasonic DVD-S53EC-K |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |