recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 50G20E brummen og PP radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 50G20E brummen og PP radio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Husblas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 50G20E brummen og PP radio
    Sendt: 06-December-2010 kl. 11:28
Jeg har for et stykke tid siden fået lavet mit G20 (eller så godt som det nu kunne laves, og fået reduceret støjniveau) af P&P radio hvor igennem jeg har købt mit G20

Nu er den dog desværre gal igen - Der er nu ligepludselig kommet en mærkelig HØJ brummelyd fra højre hjørne. Ikke en piven, men en decideret brummen. Det er meget mærkeligt, og den er ikke variabel på en måde som når billedet skifter lidt f.eks., der er den en konstant høj brummen uden nogen udsvingninger - men den er variabel i forhold til ud og ind af digital tv menu osv. 

Jeg er mildest talt lidt skuffet efterhånden over både TV'et (ikke visuelt), og PP radio. De var svære at få til at lave første operation, og nu er de slet ikke til at komme i kontakt med. Har skrevet nok 3 mails og ringet én gang.  

Nogen råd til noget jeg kan gøre både overfor mit tv, og PP radio? Udover at ringe igen. 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 17:18
Hej , og velkommen til recordere.dkSmile , du er da godt nok uheldig , men der er nok ikke andet at gøre ,  end at ringe til PP radio igen.....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 17:36
Ellers ring til Panasonic og forklar at dit tv skal til rep. og din forhandler ikke vil hjælpe dig.
De kan måske trække i nogle tråde.
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Support/Kontakt+os+/429014/index.html#anker_429014

Redigeret af kskruger - 06-December-2010 kl. 17:38
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2010 kl. 13:39
Hvis de ikke reagere, så gå til gratis retshjælp, få en advokat til at kontakte dem.
Til top
Tuborg4life Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 20:42
Ring til dem igen PP Radio er nomalt OK, ellers kan du selv melde din rep på http://www.servicebroker.dk/
Håber du kan bruge det til noget
Panasonic TH-P50VT20

Panasonic TX-32LXD70FA

Panasonic DMR-EH67EC-K

Panasonic DVD-S53EC-K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu