|
Panasonic 50GT50 - en synlig forskel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2012 kl. 09:01 |
Først og fremmest vil jeg advare mod, et - sandsynligvis - n00b-spørgsmål, but here it goes...
Jeg planlægger at købe et Panasonic 50GT50 - muligvis 50ST50, hvis anmeldelser viser, at forskellen er lillle - og vil høre, om jeg kan forvente en synlig bedre billedkvalitet end på mit nuværende Panasonic 42PX700 i forhold til a) almindelig tv (mit tv-signal går via antennestikket) og b) dvd-film (samt 720p-film)?
Eftersom jeg skifter fra et 42" HDtv til et 50" FullHDtv vil 1080p-film selvsagt være bedre - og skærmen større
![]() Er købet af 50GT50 pengene værd? Redigeret af KeWa - 23-April-2012 kl. 09:02 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personlig mener jeg bestemt at du vil kunne se en synlig forskel både ved GT50 og ST50 fra dit nuværende PX700. Jeg er faktisk slet ikke i tvivl.
Men som altid, det bedste råd, smut ud og se selv. Bemærk dog, at du skal vurdere ud fra de korrekte og ensartede indstillinger, som f.eks. kunne være "Normal" eller "Cinema".
God fornøjelse med kigget
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
er helt enig, du vil se en markant forskel, det vil jeg skrive under på
fra 30 serien er der kommet en markant forskel, fra deres tidligere modeller
3d medfølger bare både almindeligt tv og især HD hvis du skal se den i en butik, så stil profilen på thx jeg kan ikke vurdere et tv i en butik, jeg kigger faktisk kun hvad et tv er målt til alså i test Redigeret af xcardman - 23-April-2012 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Tak. Jeg har skam også tænkt mig at kigge forbi Sommer i Rødovre, men min erfaringer siger mig, at jeg altid bliver imponeret, når jeg ser et tv "ordentligt sat op" i et show room, hvorfor jeg lige ville have jeres besyv...
Ellers afventer jeg test på diverse danske fora.
|
|
![]() |
|
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
Jeg fik sat mit nye 50GT50Y op i går. Og jeg er yderst imponeret over billedet. Jeg køre THX Cenima pg THX bright room hvis der er megen sol i lokalet. Nu er jeg gået fra en gammel Sony LCD og der er himmelråb til foreskel. Jeg går med tanker om at få det kalibreret professionelt eller køre en CalMan auto ISF kalibrering. Dog har jeg læst og fået fortalt, at det mindst skal have kørt i 200 timer før det skal gøres. Men om jeg får det gjort er jeg ikke sikker på. Jeg er yderst tilfreds med dets formåen som det er nu.
Om du så skal vælge 50ST50 eller 50GT50 er svært at svare på. Men GT50 skulle have et bedre sort niveau og så synes jeg at designet på GT50 er pænere end ST50. Det var den primære grund til at mit valg blev et GT50. Jeg har lige bestilt to stk. af de nye Panasonic bluetooth 3D briller fra Amazon.co.uk til ca. 950,-. Jeg glæder mig til at se hvad det kan på 3D siden. Jeg skal dog bruge min PS3 som afspiller men den burde være OK. Jeg kan i hvert fald pt. gå ind for 50GT50. På Avforum.com er der andre ejere som har reporteret problemer med hylen og banding, men det tyder på at det forsvinder jo flere timer det har kørt, og det er ikke alle som har disse problemer. Jeg har ikke kunne konstatere problemer med banding eller hylen. /Skirk
|
|
![]() |
|
Nejmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 11 |
Link til de briller? Har selv gt50 :-)
|
|
![]() |
|
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
Velkommen i klubben :) er du ikke vild med billedekvaliteten Nejmann? Jeg nyder det virkeligt meget :)
Her link til medium: http://www.amazon.co.uk/Panasonic-Medium-Blutooth-Active-Glasses/dp/B007FNIP2U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1335460246&sr=8-1 Skirk |
|
![]() |
|
Marboe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
jeps super dejligt TV, Fik mit i går :D
|
|
Panasonic TX-P50GT50Y
Panasonic DMR-EX87 PS3 320GB Bose Lifestyle + Bose højtalere Sonos + IPOD,Iphone,IPAD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |