|
Panasonic 55" tilbud i elgiganten |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder jo fornemt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Rønnest kan du oplyse om det eksemplar du har fået af cx750 har en tuner eller twintuner? Ifølge elgigantens hjemmeside har den kun en tuner hvilket en person fra deres kundecenter skriftligt har bekræftet over for mig. Synes det lyder underligt hvis den model de sælger under navnet cx750 ikke skulle have twintuner.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mon ikke man kan stole på denne anmeldelse
http://digitalt.tv/panasonic-cx750-test/ |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Får den først næste mandag, men jeg går helt klart ud fra, at den her twintuner - ellers bliver den returneret!
Hilsen Rønnest |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Jeg er mere i tvivl om hvorvidt det overhovedet er cx750 de sælger og ikke en eller anden udgave cx740 måske? Nu hvor de fastholder den kun har en tuner. Almindeligvis må man antage at de udtaler sig mod bedrevidende med mindre det reelt er en anden udgave de sælger.
|
|
![]() |
|
Jeg får også først min næste mandag den 3. August. Og min bliver også returneret hvis den ikke har twintuner!
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Sakset fra min ordrebekræftelse: Panasonic 55" 3D 4K LED Smart TV TX-55CX750E
Så synes egentlig ikke, at der bør være tvivl om hvilken model jeg har købt - og forventer at få leveret. Hilsen Rønnest |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvis det er et 55CX750E I har bestilt, så er der twin tuners - ingen tvivl om det. Nu ved jeg da med sikkerhed hvorfor jeg aldrig kunne finde på at købe et TV hos Elgiganten - ah.. pyt, det har jeg nu vist hele tiden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Æv æv de er ikke på tilbud til den pris mere. Havde ellers bestilt et stk så af CX750
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Nogle gange er det at handle i El-giganten en tvivlsom oplevelse. jeg skulle bruge en bærbar højtaler til terrassen. Jeg havde tanker om Libratone eller Bose og ønskede at høre forskellen. Da jeg kom i El-giganten stod Libratone zipp til 1499,- og Bose til det samme. Jeg tilsluttede telefonen til Libratone og mens jeg stod og lyttede kom en sælger. Jeg spurgte om det var i orden at jeg lyttede til Bose også. Det var det. Efter lyttetest, besluttede jeg mig for Libratone. Men da, havde sælger fjernet skiltet og beklagede, at prisen var for en dark gray model, og de 10 der stod i udstillingen var black. Prisen var derfor 2499,- i stedet for. Jeg spurgte om jeg kunne finde den på deres hjemmeside. Det kunne jeg ikke, kunne sælgeren fortælle. Han forslog mig at kigge på en anden højtaler - af ukendt format til 799,-. Det ville jeg selvfølgelig ikke og forlod butikken. Ude i bilen gik jeg online på min telefon og fandt Libratone Zipp i dark gray til 1499,- på El-gigantens hjemmeside. Jeg bestilte den og fik den 2 dage efter med posten.
Redigeret af Steffen32 - 21-Juli-2015 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Hvis en af jer fra
Fortryder købet så sig til så er jeg klar... |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Det forventer jeg ikke - men det er noteret ![]() Hilsen Rønnest |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |