|
Panasonic 55vt50 wall mount? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spurv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 16:43 |
Er på nippet til at afgive en ordre på en Panasonic 55" VT50. Og så skal jeg finde et passende ophæng til den.
Jeg skal gerne kunne svinge skærmen ud, ca. 45 grader eller mere. Og det ville også være lækkert hvis det kunne tiltes en smule. Endelig foretækker jeg at ophænget kan gøres så fladt som muligt, når skærmen bare hænger på væggen og er slukket. Vogels "thin 345" er et ophæng som opfylder ovenstående, desværre understøtter det maks. 25 kg, og 55"'eren vejer 31kg. Jeg kan ikke finde noget alternativ til dette ophæng, med mindre jeg går op i en "større" klasse, men så går ophængets minimumafstand til væggen fra 3.5cm til 10. :-( Nogen der kan hjælpe eller har set en god løsning? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |