|
panasonic 75 uhd led tv tx-75fx780e - kalibrering |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2020 kl. 12:58 |
hejsa jeg har dette tv og har ingen tv udbyder - men har apple tv 4k
Synes dog at programmerne på drtv og på viaplay ser grynede ud og er rigtig dårlig. Det er dog via wifi. Men forbindelsen ligger fint på 100 Mbit. Tror i det vil hjælpe at kable det ? Kører med mesh deco m9 hvor der er nogle satellitter hen til stuen og den sørger for nettet. Så ved ikke helt om det er selve internettet eller om det bare er kalibreringen. Jeg er sgu ikke helt skarp på det. Men måske noget med opsætning både på tv og apple tv. Nogen de kran hjælpe
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at køre en speedtest på dit apple tv.
Tror dog ikke det er båndbredden som er problemet, med det er et let sted at starte. Hvordan ser fx Netflix ud ?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
Speedtest er kørt. Men prøver lige igen.
Så bare lige når støvet har lagt sig. Ser forfærdeligt dårligt ud.
|
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
altså speedtest fra atv ?
Og en kabel test fra atv ? Redigeret af lahan - 28-Marts-2020 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
ja den ligger på 191mbps og upload 209 Ping 6ms jitter 2,2
|
|
|
|
![]() |
|
hvad siger kabel testen ?
|
|
![]() |
|
har ikke prøvet kablet. - men burde det ikke være fint med det andet
|
|
|
|
![]() |
|
kør en kabel test inde fra atv. Det er hdmi kablet mellem atv og tv den tester.
Jeg havde selv problemer med dette engang. Hdmi kablet var for dårligt til at køre 4k hdr.
Redigeret af lahan - 28-Marts-2020 kl. 13:57 |
|
![]() |
|
hvor gør jeg det ? Tror jeg har gjort det engang. Det virkede ok
|
|
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Det er kombination af en dårlig bitrate fra DR, og så en stor skærm...
|
|
![]() |
|
æv.
|
|
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Jeg har den forrige model og følger med i samme serie via Chromecast/DR app'en - tror jeg oplever det samme som dig, det er dog bedre end HBO Nordic
![]() Rettelse - har lige set det nye afsnit : det er lige så dårligt som HBO ![]() Redigeret af flex195 - 28-Marts-2020 kl. 21:51 |
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |