|
panasonic ae3000 |
Besvar |
Forfatter | |
mot
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2014 kl. 17:26 |
Er der nogen i nærheden der kan hjælpe m indstilling 4573 Højby. mot
|
|
mot
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til det første meget kort indlæg skyldes at jeg oprindeligt skrev et meget morsomt og begavet indlæg. Da jeg så trykkede send svarede den "error" Så endnu engang. Jeg er computer og teknik-mongol. Otto sate mit system op for 5 år siden. Min søn skiftede pæren for en mdr siden men ku ikke finde ud af at få billedet til være indenfor rullelærredrammen(ham har jeg gjort arveløs)((den anden søn er ligeså høblæs som faren))(((som jeg kan se er formand for QRL- Dansk ordblindeforening))) Jeg nænner ikke at bede Otto om at tage færgen en gang til. Så er der nogen i nærheden, der for et par flaker Amarone ka hjælpe mig(evt også m at sætte bias hvis dette skønnes nødvendigt) vil jeg være taknemmelig Jeg garanterer at det ikke bliver kedeligt. mot
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |