recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic ae3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

panasonic ae3000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Sted: dk
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic ae3000
    Sendt: 08-August-2014 kl. 17:26
Er der nogen i nærheden der kan hjælpe m indstilling 4573 Højby. mot
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Sted: dk
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 17:57
Grunden til det første meget kort indlæg skyldes at jeg oprindeligt skrev et meget morsomt og begavet indlæg. Da jeg så trykkede send svarede den "error" Så endnu engang. Jeg er computer og teknik-mongol. Otto sate mit system op for 5 år siden. Min søn skiftede pæren for en mdr siden men ku ikke finde ud af at få billedet til være indenfor rullelærredrammen(ham har jeg gjort arveløs)((den anden søn er ligeså høblæs som faren))(((som jeg kan se er formand for QRL- Dansk ordblindeforening))) Jeg nænner ikke at bede Otto om at tage færgen en gang til. Så er der nogen i nærheden, der for et par flaker Amarone ka hjælpe mig(evt også m at sætte bias hvis dette skønnes nødvendigt) vil jeg være taknemmelig Jeg garanterer at det ikke bliver kedeligt. mot
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu