|
Panasonic AE-700E mørk "sky" |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Christian (5500
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå okay.... øv :(
|
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
En 11 år gammel projektor "fortjener" da at blive pensioneret, den lever slet ikke op til billede kvaliteten som dagens hardware leverer...
Brug den som bogstøtte eller dørholder hvis du ikke kan overvinde din seperationsangst og brug penge på en mere tidsvarende projektor 😆 |
|
Christian (5500
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe, jo.... men jeg er godt tilfreds med billedkvaliteten, synes den er rigtig god, selv om den er ved at være gammel! :)
Tror det bliver til et nyt 65" TV i stedet for projektor. Med mindre at jeg kan finde en brugt AE-700E, til rimelig penge Redigeret af Christian (5500 - 15-Juli-2015 kl. 09:12 |
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ganske sikker på at du kan finde en til storskrald - hvis du leder længe nok
Held og lykke med dine planer.. Redigeret af Just Curious - 15-Juli-2015 kl. 13:01 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |