|
Panasonic AS650E eller Pioneer L55S3D13N |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dfir_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2014 kl. 20:22 |
Hej alle
Har I nogle gode bud på hvilket af de to jeg skulle vælge? Størrelsen af TV'et er underordnet. Personligt hælder jeg mest til Panasonic (da jeg har et G20 plasma, som ikke skal skiftes ud i øvrigt). Jeg ville gerne holde mig til Panasonic, da jeg kender dem og kan lide deres menu system (læs: kæresten har lært hvordan man gør og kan finde ud af det) :) Men jeg valgte jo Panasonic i sin tid, da de jo ligesom havde overtaget plasma delen fra Pioneer. Hvordan jeg skal så forholde mig til Pioneer nu, her 5 år efter de gjorde et stop? Sony, LG og Samsung har ingen interesse umiddelbart. Jeg vægter responsiv/hurtig menu- og kanal-skift meget og selvfølgelig billedkvaliteten. Det købes til soveværelset. Skyd løs :) Mvh Dfir
Redigeret af dfir_dk - 13-Juli-2014 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb Panasonic! Pioneer er ikke tilbage. Navnet er bare købt af et billigmæke
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Panasonic.
Omkring Pioneer, læs her http://www.hdtvtest.co.uk/news/pioneer-tcl-201312133512.htm Klaus |
|
![]() |
|
dfir_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Status: Offline Point: 2 |
Tak for svarene, det gør det nemmere at træffe sit endelige valg - der er vist ikke noget at være i tvivl om. :)
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Elgiganten har Panasonic TX-50AS650E til 5999,- kr. i denne uge. Jeg hentede et til min mor i går og synes faktisk det har et rigtig godt billede.
Min søster købte i forrige uge et TX-55AS640E som er modellen under og jeg kan læse flere steder at nogle mener det er et bedre køb grundet det har et VA panel, hvor TX-50AS650E har et IPS panel. Jeg kan umiddelbart ikke se forskel men kan kun sige at man med TX-50AS650E til godt 6000,- kr. får et rigtig fint TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |