recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic AS650E eller Pioneer L55S3D13N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic AS650E eller Pioneer L55S3D13N

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dfir_dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dfir_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic AS650E eller Pioneer L55S3D13N
    Sendt: 13-Juli-2014 kl. 20:22
Hej alle

Har I nogle gode bud på hvilket af de to jeg skulle vælge? Størrelsen af TV'et er underordnet.

Personligt hælder jeg mest til Panasonic (da jeg har et G20 plasma, som ikke skal skiftes ud i øvrigt).
Jeg ville gerne holde mig til Panasonic, da jeg kender dem og kan lide deres menu system (læs: kæresten har lært hvordan man gør og kan finde ud af det) :)

Men jeg valgte jo Panasonic i sin tid, da de jo ligesom havde overtaget plasma delen fra Pioneer.

Hvordan jeg skal så forholde mig til Pioneer nu, her 5 år efter de gjorde et stop?
Sony, LG og Samsung har ingen interesse umiddelbart.

Jeg vægter responsiv/hurtig menu- og kanal-skift meget og selvfølgelig billedkvaliteten.
Det købes til soveværelset.

Skyd løs :)

Mvh Dfir

Redigeret af dfir_dk - 13-Juli-2014 kl. 20:23
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 20:25
Køb Panasonic! Pioneer er ikke tilbage. Navnet er bare købt af et billigmæke
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 20:53
Panasonic.

Omkring Pioneer, læs her http://www.hdtvtest.co.uk/news/pioneer-tcl-201312133512.htm

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
dfir_dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2014
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dfir_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 21:28
Tak for svarene, det gør det nemmere at træffe sit endelige valg - der er vist ikke noget at være i tvivl om. :)
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 14:29
Elgiganten har Panasonic TX-50AS650E til 5999,- kr. i denne uge. Jeg hentede et til min mor i går og synes faktisk det har et rigtig godt billede.
Min søster købte i forrige uge et TX-55AS640E som er modellen under og jeg kan læse flere steder at nogle mener det er et bedre køb grundet det har et VA panel, hvor TX-50AS650E har et IPS panel.
Jeg kan umiddelbart ikke se forskel men kan kun sige at man med TX-50AS650E til godt 6000,- kr. får et rigtig fint TV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu