|
Panasonic BD 85 Blue Ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2012 Sted: Gørlev Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 09:34 |
Hej jeg har en Panasonic BD 85 hvor jeg bruger den analoge 5.1 udgang som går til en ældre Sony 5.1 forstærker, periodisk kan jeg ikke indstille lydstyrke - tid i opsætningen trods at skærmmenuen viser reguleringen og gemmer den som den skal, sker der intet, så jeg er ude af stand til at justere anlægget ind.
Jeg har den seneste opdatering 1.76 kan det være årsagen
Jeg er dog så "heldig" at den seneste justering er ok og fungerer fint, men jeg er altså fraskåret justeringer i fremtiden, manual gennemlæst, den er blevet resat mv. uden resultat
Nogen der har et bud
VH. samadsen Redigeret af samadsen - 22-September-2012 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
samadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2012 Sted: Gørlev Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er løst, det viser sig at man når man har lavet ændringer i opsættet, skal gemme, gå ud, og så gå ind i menyen igen, noget klodset måde , det er derfor min justering er ok.
Læs her hvis andre har samme problem
VH.samadsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |