|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||
Hvis BD30 kommer i næste måned så varer det vel ikke længe inden der kommer en test herinde fra , eller hvad ??... MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Gerne hopgreve - kender du én som vil låne os en? |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Lars jeg checkede netop datoen for anmeldelsen, og jeg mener ikke i dette tilfælde at der efterfølgende er kommet on F/W opdatering. |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||
Nej desværre , men du skal da have den selv skal du ikke MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Næææeehhh....jeg tror at jeg holder en lille pause på BD området. Når nu at jeg er så tilfreds med min Samsung |
|||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
ja. du kan da ikke undværre at købe den. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
||
Jeg ville da ikke have noget imod at lave en anmeldelse af den nye Panasonic mvh Z |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Mens Hometheaterhifi generelt har en ret høj stjerne hos mig, og klart leverer de mest grundige anmeldelser af afspillere, så skal man passe på med at konkludere 100% slavisk ud fra deres anmeldelser. De tester udelukkende NTSC performance, og du kan f.eks. godt opleve at en afspiller består 2-2 cadence ved PAL, men ikke ved NTSC. Derfor kan du godt opleve at en afspiller med en høj score dér, ikke er specielt god til PAL - eller omvendt, at en afspiller med en dårlig score faktisk klarer sig fint på flertallet af PAL filmene. |
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Ja, Kris Deering er en hård negl, og jeg elsker ham for det Men selvfølgelig skal man altid forholde sig kritisk til reviews og sætte sig ind i præmissen for konklusionen. Ellers kan man komme galt afsted. |
|||
![]() |
|||
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() |
||
Efter at have læst denne tråd er jeg kommet endnu mere i tvivl om jeg skal have en Blu-Ray afspiller eller en ny Denon afspiller (Álm. DVD). Se evt min tråd her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36179& PN=1 og giv mig gerne råd og vejledning
![]() |
|||
Venlig hilsen
Sven |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen jeg synes ikke rigtigt, (min mening), at der er et enten eller. Lige meget hvad, så får du som oftest en langt bedre billedoplevelse med en BD, i forholdet til en SD DVD afspiller. Kunsten er jo, at finde en BD-afspiller der i dine øjne er god nok til afspilning af SD DVD. Jeg er godt tilfreds med min Samsung BD P1400, men måske er den ikke god nok til dig. Pioneer´s BD afspiller kunne være et bud, eller måske den kommende Pana BD 50. Pioneer´s afspiller: http://www.pioneer.dk/dk/products/45/64/222/BDP-LX70A/index. html Du må altså ud og undersøge med dine egne øjne Redigeret af Hother - 19-Februar-2008 kl. 21:21 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() |
||
Ja, det er klart jeg selv skal ud og kigge, men hvis man nu hjemmefra kunne sortere et par stykker ud, da der jo er en del at vælge imellem The Sigma Designs decoder also handles all of the DVD video processing duties, and unfortunately doesn't do that great of a job. The BD-P1200 did an outstanding job with de-interlacing and scaling duties with DVD playback due to its Reon processing, but the 1400 doesn't offer that kind of support. Hvad er Reon processing? Og når jeg ikke ved det, er det så noget jeg vil savne i forhold til min gamle Denon (den er fra 2003)? |
|||
Venlig hilsen
Sven |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |