recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BD35 og BD55 - tilbud/fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic BD35 og BD55 - tilbud/fælleskøb

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2008 kl. 23:05
Jeg er frisk på en BD35
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2008 kl. 23:13

kodefri DVD eller ikk, leveret eller afhentet ?

EDIT: Smid mig en pb med disse information, og de informationer jeg har skrevet i post 1



Redigeret af NoNameDesigndk - 06-November-2008 kl. 23:21
Mvh

Stephen
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 00:42
Hey,

1 stk. BD55 kodefri og leveret til mig i København, tak
Til top
mike dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 17:00

Du mister garantien hvis du selv gør den kodefri, men er det en butik (som f.eks. Laserdisken) som gør den kodefri er der stadig garanti (det skal der være iflg. loven ellers må de ikke sælge dem fik jeg at vide hos netop Laserdisken).

Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 17:49
hmm skal det ikke være en autoriseret forhandler der gør det ? og hvorfor vil man have den regionsfri på Bluray ?? der eksisterer næsten ikke nogle regioner indenfor bluray .. ?
Mvh

Stephen
Til top
hunderup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 18:16

kunne godt være interesseret i en bd55, giver lige nærmere besked imorgen

ved afhentning er det i butikken i padborg, eller er det på den anden side af grænsen

Sony 46HX800 - 2xVU+DUO box -

Maximum E-85 4xquad LNB - Harman Kardon AVR245
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 18:54

det er bare i orden ;)

Altså da vi købte alle de PZ800 ved Fleggaard kørte man først til padborg, hvor alt papirarbejdet blev ordnet, og så skulle de så hentes på deres lager i Tyskland.. Jeg vil gå ud fra det er det samme med dem her..



Redigeret af NoNameDesigndk - 07-November-2008 kl. 18:54
Mvh

Stephen
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 03:39
Kan nu se Fleggaard skal have 200 kr for at sende den - det er da en noget høj porto

Kunne vi overveje fælleskøb hos sparshop.dk, da de sælger den til 2.995 kodefri - fra Panasonic Danmark (ikke paralle import) normalt.

Sparshop.dk tager kun 50 kr i porto - og da jeg allerede skal købe andre ting dér, så sparer jeg reelt kun 50 kr ved et fælleskøb - det er lige i underkanten for mig, så jeg trækker mig
Til top
mike dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 12:22

Stephen;

Det er nok at en butik som Laserdisken gør den kodefri (både på DVD og Blu-Ray delen) så er der stadig garanti på varen (har selv spurgt dem).

Hvorfor man vil have en kodefri afspiller ? Selv om de fleste film er regionsfri, så er der stadig rigtig mange som ikke er det. Køber man f.eks. mange asiatiske film på Blu-Ray er de ofte i region A.
Samtidig er der en del film i USA som også har regionskode.

Man skal selvfølgelig selv vurdere om det er nødvendigt med en kodefri afspiller, men i mit tilfælde er det et absolut must.

 

Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 14:10

dr.ralph, og jer andre, så vidt jeg ved er det ikke 200 kr. til fragt, men 200 kroner til det dyrere den danske moms er i forhold til tysk, og fragt.. "problemet" når den skal sendes til DK er, at Fleggaard så skal betale dansk moms og ikke tysk, som hvis den bliver købt/hentet i deres butikker i tyskland..

Mike, okay, jeg troede bare det skulle være et autoriseret værksted eller sådan der skulle lave det lille indgreb, men okay, hvis de siger det ikke skal, så skal det nok ikke ;) og jeg køber normalt selv kun BD i DK eller UK, så derfor spørg jer.. jeg har fået den opfattelse at det er mere risikabelt at få den fra USA eller asien eller lign., hvis man ikke vil til at betale moms og told osv..

Mvh

Stephen
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 14:50

og forresten , dr.Ralph, sparshop har den jo på frohånd på tilbud, så jeg ved ikke om de har lyst til at sælge billigere.. ?

Og denne tråd var egentlig bare for at spørge folk om de var interesseret i det tilbud jeg havde fået af Fleggaard..

Mvh

Stephen
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 20:43
Er der seriøst ikke nogen der vil have dem nogle af de bedste BD afspillere på markedet og der er ikke mere interesser Nå men hunderup, jeg smider dine informationer videre til Fleggaard i aften, så du vil formodentlig blive kontaktet af dem i løbet af i morgen eller i overmorgen i form af en ordrebekræftelse eller sådan..
Mvh

Stephen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu