recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BD35 til 1.499,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic BD35 til 1.499,-

Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

En af de små forskelle er, at bd 60 er lidt mindre, og at den kan gå direkte på youtube.

Men BD35, er en ret god maskine, hvis man er ligeglad med de små ting.

Ok, det med Youtube havde jeg overset, men jeg er alligevel ikke særligt interesseret i den feature, da jeg har en NMT, hvis jeg skulle få brug for Youtube på et tidspunkt, men nok en fin feature for nogen, helt sikkert.
Så det der har interesse, for mig, er fætter BR (med BD-live), DVD og en fornuftig behandling af CD'er, selvom jeg syntes godt om SD kortlæseren hvis man skulle falde over et HD videokamera på et tidspunkt, samt det giver mulighed for en mere fleksibel lagerplads til BD-live.

Jeg bruger nu heller ikke youtube ret meget, men ind imellem er det meget sjovt lige at kigge. Det står altså noget bedre der, end på min pc.

Dvd synes jeg den gør det godt.

Og jeg har et HD-video kamera, og det er rigtig fedt at man bare kan tage sd kortet og sætte ind.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:41
Den var ikke til at finde nogen steder i Næstved selvom der er to Expert...
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:05

Jeg bruger nu heller ikke youtube ret meget, men ind imellem er det meget sjovt lige at kigge. Det står altså noget bedre der, end på min pc.

Og jeg har et HD-video kamera, og det er rigtig fedt at man bare kan tage sd kortet og sætte ind.

Det var også en af de ting jeg bemærkede i de test jeg har set af den og 60'eren, at DVD klarer den/de forbløffende godt og det var noget af det der gjorde at det var den jeg skulle ha', jeg er dog stadig lidt betænkelig ved CD'er, men til den pris har jeg råd til at købe en bedre CD-afspiller også.
Jeg var lidt lun på Pioneer LX71'eren som der er skrevet lidt om herinde, men den koster det dobbelte i Sverige og har ikke BD-live. En fætter BR maskine skal ha' BD-live, jf. din egen tråd om at nu bliver BD-live bedre (voksen).

Men endeligt blev det mandag

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Bromberg Bromberg skrev:

Den var ikke til at finde nogen steder i Næstved selvom der er to Expert...

Expert heroppe fortalte at de havde haft den i sidste avis også, måske er der udsolgt. Men kan du bestille den fra deres hjemmeside og så få den sendt?

Redigeret af Kim Jespersen - 22-Juni-2009 kl. 12:06
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Point: 431
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:07
Hvad er opstartstiden på sådan en fætter?
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Nu har jeg ikke sat den til endnu, så jeg har kun andres ord for at det er ok.

"Rounding up our Blu-ray tests, we also tested the DMP-BD35's Blu-ray Disc loading speed. The DMP-BD35 performed identically to the step-up DMP-BD55. It loaded Mission Impossible: III in 20 seconds flat when the player was on after drawer close, and in 33 seconds starting with the player turned off. It was slower on discs with BD-Java menus. Pirates of the Caribbean 2: Dead Man's Chest took about a minute and 55 seconds to load while Spiderman 3 took about a minute and 35 seconds. Overall, that's pretty good for a standalone Blu-ray player, but it still pales compared with the superfast PS3."
Kilde: CNet Test
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:18

Det var også en af de ting jeg bemærkede i de test jeg har set af den og 60'eren, at DVD klarer den/de forbløffende godt og det var noget af det der gjorde at det var den jeg skulle ha', jeg er dog stadig lidt betænkelig ved CD'er, men til den pris har jeg råd til at købe en bedre CD-afspiller også.
Jeg var lidt lun på Pioneer LX71'eren som der er skrevet lidt om herinde, men den koster det dobbelte i Sverige og har ikke BD-live. En fætter BR maskine skal ha' BD-live, jf. din egen tråd om at nu bliver BD-live bedre (voksen).

Ja, jeg synes de skal være profile 2.0, der er mange ting som bliver nemmere. Bla. kan den afspille terminator 2.

Cd, ved jeg faktisk ikke, hvordan er. Jeg har ikke have en i. Det er meget lidt cd musik jeg hører, så vil jeg hellere have musik på BD og dvd.

Det var da godt at se du fik fat i en.

Tillykke med den. Du må så lige sige hvad du synes om billedet på dvd. Jeg synes det står godt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:37

2 test, fra jeg trykker luk og til menu er klar.
Speed: 46 sekunder
Terminator 2: 1 minut, 17 sekunder.

Jeg tror det er ok for fætter BR generelt, selv syntes jeg det er lidt langsomt, men det kan der nok ikke ændres på.
Jeg syntes menuen er lidt træg i det på T2, men hold da op når filmen først er startet op, så glemmer man det.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:41

2 test, fra jeg trykker luk og til menu er klar.
Speed: 46 sekunder
Terminator 2: 1 minut, 17 sekunder.

Jeg tror det er ok for fætter BR generelt, selv syntes jeg det er lidt langsomt, men det kan der nok ikke ændres på.
Jeg syntes menuen er lidt træg i det på T2, men hold da op når filmen først er startet op, så glemmer man det.

Er din firmware opdateret, til sidste nye? Det er jo ikke så længe siden der kom ny, så det kan jo være at den ikke er opdateret.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:51

Ja, jeg synes de skal være profile 2.0, der er mange ting som bliver nemmere. Bla. kan den afspille terminator 2.

Cd, ved jeg faktisk ikke, hvordan er. Jeg har ikke have en i. Det er meget lidt cd musik jeg hører, så vil jeg hellere have musik på BD og dvd.

Det var da godt at se du fik fat i en.

Tillykke med den. Du må så lige sige hvad du synes om billedet på dvd. Jeg synes det står godt.

Jeg har (naturligvis) Die hard 1 og 2 på både Blu-ray og DVD Special editions og jeg prøvede lige DVD'en af ganske kort og må sige at det, jeg så, var fuldt ud tilfredstillende. Jeg har ikke brug for mere og jeg syntes det vil være flue knepperi, hvis nogen siger at det ikke er "godt nok", når det alligevel "kun" er DVD.

Jeg glæder mig dog til at se mere
Men indtil videre er dommen, at den lever helt op til mine forventninger om en god afspiller til både fætter BR og DVD, jeg mangler dog at putte en CD i, men det er ikke så væsentligt, men set i lyset af hvad man får for den pris, så forstår jeg ikke hvis der ikke er udsolgt hos Expert i eftermiddag.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 12:53

Er din firmware opdateret, til sidste nye? Det er jo ikke så længe siden der kom ny, så det kan jo være at den ikke er opdateret.

Den er lige ud af kassen, så jeg tror ikke den er opdateret. Det må jeg lige få tjekket og så få den opdateret, hvis det kan hjælpe lidt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 13:26

Tillykke med den nye"fætter br"

Så skal der nok leges med BD-live og alt det andet den kan. Pana er jo kendt for at putte en hel masse ting og sager i deres maskiner

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu