|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
Tillykke med din nye BD-35. Har også selv lige købt en og bevæget mig ind i Blu-Ray verdenen - IKKE NOGET JEG HAR FORTRUDT :-) Filmtip: I Am Legend - helt vildt flot på BD!!!!!!! |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Film som også står flot.
Indiana Jones 4 og Krystalkraniets Kongerige.
Rambo 4: Legends Never Die.
The Covenant.
God fordøjelse.
|
||
![]() |
||
rammy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Tak for jeres tip. Keep em comeing.
|
||
![]() |
||
rammy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Også lige et spørgsmål vedr hvor og hvilke Blu-ray jeg kan afspille? Kan jeg f.eks købe Blu-ray fra play.com og afspille dem?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12432 |
![]() |
|
Ja. Du kan afspiller BD-film der er kodet til region B samt dem der er kodet til alle tre regioner.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for dit svar. Jeg er totalt "grøn" i den her "blå" verden... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er region B det samme som region 2? |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
I princippet ikke. Men der er nogle netbutikker, som ikke kan finde ud af det. Så står der 2, kan du godt bruge den. Især fra cdon. Og hvis du gerne vil have dk tekst på dine film, er der mange fra england som har dk tekst. Mange af dem kan du finde her. Står den du ser på der ikke, så bare spørg. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& KW=flemming+larsen |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan da lige oplyse er min første Blu-ray film så blev Death Race. Måske ikke en stor filmoplevelse men hva´ fanden - nogle gange skal der lidt drengerøv på og der skulle være god action af finde...
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det er så i uk du har bestilt. Herhjemme kommer den først om over en måned. Og den har dk tekst. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Så skal du da bare ha' fat i Transformers - den sparker r.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |