|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det er jo noget som har været fremme længe. som også kan læses her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42834& KW=flemming+larsen men jeg er rimelig sikker på at det er noget, som bliver løst med en firmware på et tidspunkt. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Ok tak, så skulle jeg måske vente til den dag kommer
![]() |
||
![]() |
||
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Hvor køber jeg i øvrigt Pana BD50 billigst?
|
||
![]() |
||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
Hmm, normalt er det bedre jo større SDkortene er, men måske ikke her. Jeg har et 2GB Kingston SD kort i. Men jeg kan se om ikke der skulle gemme sig et 256MB et eller andet sted. Tak. |
||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg skal ikke kunne sige om 256mb kan bruges. jeg tog mit fra min mobil og prøvede med det.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
Så fik jeg endelig prøvet med et andet kort. og erfaringen er som følger. Jeg fandt et 32mb kort som var med et kamera jeg engang købte. Uden kort, vil Starship Troopers (udgave med BD-Live) ikke afspilles. MIB starter BD-Live men kommer efter ca 2 minutter og siger at jeg skal tjekke at den er forbundet til internettet (jeg kan se at den har hentet data i de 2 minutter) og anden gang jeg prøver siger den an error occured while getting update. Rambo starter Molog og der står downloading indtil den når 99%, så skriver den an error occured while downloading update. Fejlene er de samme som med mit 2GB kort. Det er da helt hen i skoven, at den ved begge dem der fejler, faktisk ER ude på nettet for at hente data, og på et eller andet tidspunkt fejler. Det tyder på at Panasonicen ikke fatter de data den henter. Firmware opdateringen virker stadig ikke, heller ikke selvom jeg lige har været på BD-Live med Starship Troopers og så prøver at opdatere firmware på afspilleren.
|
||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||
![]() |
||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 360 |
![]() |
|
Jeg har fået bekræftet af folkene bag Molog (molog.com) at Molog på Rambo disken ikke er kompatibelt med BD50'eren. ![]() |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Det er sq da latterligt...Det tyder jo på de, enten pana eller Molog, ikke følger standarden ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan være det er derfor de kalder det MoLog, og ikke BD-Live. Mon ikke det er fordi det er 2 forskellige standarter? Men enig. latterligt at det ikke fungere på BD50. Men som skrevet virker BD-Live på min MIB disk heller ikke i min BD-50. |
||
M.V.H.
||
![]() |
||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 360 |
![]() |
|
Der er nu ikke mit indtryk. Molog er en forkortelse af Movie Log. Hvad det nærmere går ud på er jeg lidt usikker på, men det er mit indtryk at det er en applikation som gør brug af BD-Live teknologien. Ihvertfald skrev molog folkene til mig at Molog på SAW 4 fungerer fint med BD50 og det ville alle fremtidige molog udgivelser også: "Unfortunately, The MoLog for Rambo release has some incompatibilities with DMP-BD50 player. However, SAW IV release will work fine, and also all future releases will be fully compatible with all BD-Live players including Panasonic players. Our sincere apologies for that, we hope you can enjoy our future releases." Men det virker rigtigt nok som om at standarderne for BD-Live ikke er helt på plads og at teknologien ikke er helt moden. |
||
![]() |
||
![]() |
|
På denne side: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42834& KW=flemming+larsen&PN=0&TPN=25 skriver Flemming Larsen at han har BD-Live til at virke på både MIB og Rambo??? Det er underligt sådan en forskel der er på vores afspillere. |
||
M.V.H.
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skal ikke kunne udtale mig om MIB, men den Rambo som Flemming
har er en anden udgave som ikke har Molog, men derimod noget andet BD-Live indhold. Så på det punkt er det skiven og ikke afspilleren der er forskel på. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |