Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Jwin
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 769
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:28 |
flemming larsen skrev:
Der er jo en del som har fået byttet deres BD50 til en BD55, ved at kontakte panasonic.
Det er endnu bedre.
|
Men det er jeg desværre ikke blevet tilbudt. Men bliver det ikke fixet i 1.5 (Eller hvad den nu kommer til at hedde) vil jeg presse på for den løsning..
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:34 |
Jwin skrev:
flemming larsen skrev:
Der er jo en del som har fået byttet deres BD50 til en BD55, ved at kontakte panasonic.
Det er endnu bedre.
|
Men det er jeg desværre ikke blevet tilbudt. Men bliver det ikke fixet i 1.5 (Eller hvad den nu kommer til at hedde) vil jeg presse på for den løsning..
|
Har du talt med panasonic? Det er da ikke så længe siden at Mc_disco herfra fik byttet sin. Man skal ikke finde sig i at det ikke virker.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:35 |
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Det er endnu bedre.
|
Ja det må da vist siges at det er som at vinde kampen 2 - 0. Kunne de da bare have byttet min HDD også, men jeg orker ikke mere. De har bare henvist til forhandleren, de scumbags
|
Er den gal med din ex87? det kan ikke være rigtigt. Hddén over alle.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:43 |
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Det er endnu bedre.
|
Ja det må da vist siges at det er som at vinde kampen 2 - 0. Kunne de da bare have byttet min HDD også, men jeg orker ikke mere. De har bare henvist til forhandleren, de scumbags
|
Er den gal med din ex87? det kan ikke være rigtigt. Hddén over alle.
|
Njah, det er jo sådan periodisk at den laver dobbelt undertekst på DVB. Men det er længe siden. Bare pisse træls når den gør det
|
 |
Jwin
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:44 |
flemming larsen skrev:
Har du talt med panasonic? Det er da ikke så længe siden at Mc_disco herfra fik byttet sin. Man skal ikke finde sig i at det ikke virker. |
Nej, kun med den Pana forhandler jeg købte den hos. Jeg er lidt for flink og har håbet på, at de fik fixet det med tiden. Der er ca 3 meter fra min PC til BD afspilleren, så det er ikke så stort et problem at få den opdateret via en CD . Bortset fra denne lille "bug", er jeg jo meget glad for den.
Men jeg har bestemt tænkt mig, at få det løst inden garantien udløber. Det skal virke, så jeg går i kødet på dem hvis det ikke bliver løst i næste release. Jeg har selv arbejdet i mange år for en Software udvikler, så jeg ved hvor nemt man kommer til at sige "i næste version" 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:47 |
Kampus skrev:
Njah, det er jo sådan periodisk at den laver dobbelt undertekst på DVB. Men det er længe siden. Bare pisse træls når den gør det |
Sådan er det når man nærmer sig de 50år, så ser man dobbelt. 
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:49 |
Jwin skrev:
Nej, kun med den Pana forhandler jeg købte den hos. Jeg er lidt for flink og har håbet på, at de fik fixet det med tiden. Der er ca 3 meter fra min PC til BD afspilleren, så det er ikke så stort et problem at få den opdateret via en CD . Bortset fra denne lille "bug", er jeg jo meget glad for den.
Men jeg har bestemt tænkt mig, at få det løst inden garantien udløber. Det skal virke, så jeg går i kødet på dem hvis det ikke bliver løst i næste release. Jeg har selv arbejdet i mange år for en Software udvikler, så jeg ved hvor nemt man kommer til at sige "i næste version" 
|
Jeg havde sku gjort det med det samme, for sådan noget skal bare virke.
Men hvis det ikke virker med næste update, så skulle du tage at kontakte panasonic´s hovedkontor.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
kokkeole
Guld medlem
Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 852
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:53 |
Jeg kunne ikke update online, men er der nogen der har prøvet at gøre det med et sd kort i maskinen? Jeg har i tankerne at det måske er der problemet ligger. Ex. kan man jo ikke benytte sig af bd-live uden kortet i. Undskyld mig, hvis det er besvaret tilbage i tråden. Jeg skimmede den kun lige igennem.
Hilsen Ole
|
Kokkeole If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:57 |
kokkeole skrev:
Jeg kunne ikke update online, men er der nogen der har prøvet at gøre det med et sd kort i maskinen? Jeg har i tankerne at det måske er der problemet ligger. Ex. kan man jo ikke benytte sig af bd-live uden kortet i. Undskyld mig, hvis det er besvaret tilbage i tråden. Jeg skimmede den kun lige igennem.
Hilsen Ole
|
Det er der vist ikke skrevet noget om.
Men det er ikke et problem, jeg har lige prøvet at pille mit kort ud og det kunne stadig se efter updates.
Men ellers en god idé.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 17:06 |
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
Njah, det er jo sådan periodisk at den laver dobbelt undertekst på DVB. Men det er længe siden. Bare pisse træls når den gør det |
Sådan er det når man nærmer sig de 50år, så ser man dobbelt. 
|
Ja du må jo om nogen vide det 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 17:13 |