|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 09:48 |
|
Hej
Jeg har bestilt en BD-50 til en meget god pris, men forhandleren har den ikke på lager og kan ikke oplyse en termin for hvornår de får den fra Panasonic. Er det generelt at Panasonic har svært ved at følge med efterspørgslen? og er der nogle der ved hvornår der kommer flere til landet? Jørn |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Ja - Panasonic har ind i mellem problemer med leveringerne. Specielt når der er kommet nye produkter på markedet. Og Panasonic´s AV-produkter er jo ofte ret så eftertragtede. Godt produkt - og fair pris. Så skal det jo gå galt
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
|
Ved du tilfældigvis hvor længe jeg skal regne med at der går? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nej deværre. Men ring eventuelt til Panasonic.dk (kundeservice). Hvem ved - måske de kan give dig et svar |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|
har selv ventet næsten 2 mdr. på min bluray er åbenbart meget efterspurgt vare |
||
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja...og kan I "nøjes" med en Pana BD30, der er mulitiregion som både BD og DVD afspiller, så synes jeg måske at I skal overveje dette: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45936& PN=1&TPN=500 Eventuelt kan afspilleren leveres ret hurtigt
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Blot til orientering til jer der venter på denne afspiller: Jeg har idag snakket med Panasonic. Det er hele norden der ikke kan få leveret for øjeblikket. Sidst i næste uge forventer de at have en forventet termin. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |