|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() |
jeg søgte bare på hifipriser og så bl.a. getmore havde den til 1650 eller tæt på hvilket jo er ret billigt, har faktisk bestilt en oppo mem tror det er overkill til mit behov og så faldt jeg over den bd60 og det er jo billigt men måske jeg hellere skulle købe en bd80 ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Uh, pas på med getmore. De er gode til at levere, men hvis du skal have ting til rep, så kan det gå rigtigt galt. Der er ikke meget stor forskel på BD60 og 80. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Så vidt jeg ved er foskellen til BD80 primært analog surround. Synes ikke Oppo BDP-831 er overkill (smag og behag naturligvis). Den kan det hele, og gør det ekstremt godt - også hvad angår funtionalitet. Til den forventede pris er den nærmest et fund til pengene |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ville også give Hother ret i at en Oppo BDP-831 ikke er overkill,
men det er mere et spørsmål om vi ser en Oppo BDP-831 på market i år. Så hvis du står og mangler en Blu-ray afspiller lige nu, og ikke kan vente på at Oppo BDP-831 måske komme på market, så ville jeg helt klar gå efter en BD60 eller en BD80 hvis man ønsker de analog udgange, bla. lev. Laserdisken.dk en BD60 kodefri både på DVD og Blu-ray siden. |
|
![]() |
|
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Kan se at Komplett.dk har BD60 til kr. 1.495 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=443342 det er rimligt billigt.
|
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |