recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BD75?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic BD75?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BD75?
    Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:09
Hej med jer!

Jeg har længe villet købe mig en ny BD afspiller så jeg ikke skal bruge min PS3 til at se film men har muligheden på en stand alone afspiller.

Jeg har bestilt en Panasonic BD75 - var det en fejl eller?

Jeg ved godt den ikke har 3D, men har heller ikke 3D tv endnu og tænkte at jeg jo bare kan se 3D film på min PS3 i fremtiden hvis det er.

Glæder mig til at høre jeres inputs.

Godt Nytår!

Venligst
Strange
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:13
Jeg vil tro det er en ganske ok afspiller. Hvad har du bestilt den til? Den er i elgiganten til 500kr.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:19

Jeg har nemlig lige præcis bestilt den til 500 kr. :-) Det var nemlig også med i overvejelserne.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:23
Den er nok ikke dårligere end de andre fra pana- Den kan bare kun det basale. Ellers er den nok ret god. Du har jo heldigvis 14 dage til at gennemprøve den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 13:32
Jeg byttede den samme dag jeg modtog den og opraderede til en 310 :)
kiggede nærmere efter billeder af den og synes ikke 75 var så pæn.

Redigeret af Strange - 04-Januar-2012 kl. 13:33
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu