|
Panasonic BD75? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:09 |
Hej med jer!
Jeg har længe villet købe mig en ny BD afspiller så jeg ikke skal bruge min PS3 til at se film men har muligheden på en stand alone afspiller.
Jeg har bestilt en Panasonic BD75 - var det en fejl eller? Jeg ved godt den ikke har 3D, men har heller ikke 3D tv endnu og tænkte at jeg jo bare kan se 3D film på min PS3 i fremtiden hvis det er. Glæder mig til at høre jeres inputs. Godt Nytår! Venligst Strange |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro det er en ganske ok afspiller. Hvad har du bestilt den til? Den er i elgiganten til 500kr.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Jeg har nemlig lige præcis bestilt den til 500 kr. :-) Det var nemlig også med i overvejelserne. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Den er nok ikke dårligere end de andre fra pana- Den kan bare kun det basale. Ellers er den nok ret god. Du har jo heldigvis 14 dage til at gennemprøve den.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jeg byttede den samme dag jeg modtog den og opraderede til en 310 :)
kiggede nærmere efter billeder af den og synes ikke 75 var så pæn. Redigeret af Strange - 04-Januar-2012 kl. 13:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |