recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BDT300 glemmer HDMI sub V.Off...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic BDT300 glemmer HDMI sub V.Off...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BDT300 glemmer HDMI sub V.Off...
    Sendt: 14-Juni-2010 kl. 00:34
Udstyr.

Yamaha RXV3800
Panasonic VT20
Panasonic BDT300

-------------------------------------------

Jeg har et lille issue, jeg indstiller min BDT300 til at secondær HDMI udgang skal være V.Off only, dvs at den kun sender lyd ud af den HDMI udgang, og det virker også når man sætter det op...

Så kan jeg slukke afspilleren, og næste gang jeg vil se en film, så har dem glemt denne indstilling, og nu skal jeg til at sætte det op igen :(

Jeg har firmware opdateret, uden held !

Mit andet issue er at nogen gange så sker der det at lyden forsvinder og kommer tilbage, forsvinder kommer tilbage osv... Jeg kan se på min raciever at den står til at få Dolby Digtial HD signal, så forsvinder den og den skriver Analog, når lyden kommer igen skriver den igen Dolby Digital HD, og så forsvinder den igen...

Det eneste jeg kan gøre er at sluk reciever og min afspiller, og tænde igen og så virker det bagefter som det skal.. Men dette opstår kun mellem BDT300 og min Reciever, hvis jeg benytter min popcornhour eller lyd direkte fra fladskærmen når jeg ser tv, så er der aldrig problemer...

Er her nogen som kan hjælpe mig her ?

På forhånd tak.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 02:16
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Udstyr.

Yamaha RXV3800
Panasonic VT20
Panasonic BDT300

-------------------------------------------

Jeg har et lille issue, jeg indstiller min BDT300 til at secondær HDMI udgang skal være V.Off only, dvs at den kun sender lyd ud af den HDMI udgang, og det virker også når man sætter det op...

Så kan jeg slukke afspilleren, og næste gang jeg vil se en film, så har dem glemt denne indstilling, og nu skal jeg til at sætte det op igen :(

Jeg har firmware opdateret, uden held !

Mit andet issue er at nogen gange så sker der det at lyden forsvinder og kommer tilbage, forsvinder kommer tilbage osv... Jeg kan se på min raciever at den står til at få Dolby Digtial HD signal, så forsvinder den og den skriver Analog, når lyden kommer igen skriver den igen Dolby Digital HD, og så forsvinder den igen...

Det eneste jeg kan gøre er at sluk reciever og min afspiller, og tænde igen og så virker det bagefter som det skal.. Men dette opstår kun mellem BDT300 og min Reciever, hvis jeg benytter min popcornhour eller lyd direkte fra fladskærmen når jeg ser tv, så er der aldrig problemer...

Er her nogen som kan hjælpe mig her ?

På forhånd tak.

Lyder som noget compatible problem HDMI 1.4 og HDMI 1.3, ville tro at det er din Yamaha RXV3800 som skal havde en firmware opdateret for at det kan spille samme med HDMI 1.4, vi havde de samme compatible problem da man gik over til HDMI 1.2, her skulle bl.a. Denon DVD afspiller (med en ælder HDMI version) havde en firmware opdateret for at kunne arbejde sammen Reciever der bruget HDMI 1.2.

Når det komme til at Panasonic BDT300 ikke kan huske indstilling for HDMI 2 (efter at den har være helt slukke), er vel en konstruktions fejl fra Panasonic side, og blive måske løst i næste udgave.

Redigeret af Startrek - 14-Juni-2010 kl. 02:18
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:02
Så jeg skulle altså prøve at se om jeg kunne finde noget firmware til min reciever ?

Det vil jeg så prøve :)

Mht til BDT300 ja så må jeg håbe det er noget de fikser, for det er lidt træls at den glemmer den indstilling.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 15:17

Så jeg skulle altså prøve at se om jeg kunne finde noget firmware til min reciever ?

Mht til BDT300 ja så må jeg håbe det er noget de fikser, for det er lidt træls at den glemmer den indstilling.
Kan så tilføje, at jeg køre med samme tilslutninger til min Pio receiever, og har ingen problemerTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kan så tilføje, at jeg køre med samme tilslutninger til min Pio receiever, og har ingen problemerTongue

Den kan jo være problemer fra mærk til mærke, det har du jo været før med de gamle version af HDMI.

At så Panasonic har valg at sætte 2 HDMI 1.4 udgange på BDT300, er måske ikke så smart, da mange jo netop ville bruge den en til HDMI 1.3.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu