|
Panasonic BDT310 tilslutning? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
. Redigeret af Strange - 04-Januar-2012 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Ahaa, så faldt tiøren :)
Tak. Men er der forskel på om jeg sætter det i hdmi 1 eller hdmi 2 i afspilleren... Hvis ikke knalder jeg den vel bare etteren på afspilleren? Redigeret af Strange - 04-Januar-2012 kl. 18:16 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja der er naturligvis forskel, den ene HDMI er som tidligfere skrevet kun Audio, og er mærket som værende en sådan.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hmm, jeg har ikke haft den åbnet endnu men i butikken synes jeg ikke der stod noget bagpå... Jeg må kigge på det.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg havde på et tidspunkt, min kørende med hdmi fra BD og direkte til tv. Og lyd kun fra BD til reciver. Det virkede bare, sådan at filmen automatisk, startede op på den rigtige hdmi indgang, på mit tv. Men problemet var at min reciver kun ville starte op på tv indgangen, og så skulle jeg hver gang, skifte til BD indgangen på reciveren med min remote. Ret irriterende, når jeg ellers ikke, behøver at bruge min remote, til min reciver, når jeg kun bruger en hdmi udgang på min BD.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
På denne maskine hedder Audio udgangen AV Out SUB.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Den kan nu så vidt jeg ved både sende billede og lyd ud på AV Out
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Mikkel20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 8 |
Hej
Lige et lille spørgsmål. Er der en eject-knap til afspilleren (DMP-BDT310) på fjernbetjeningen? Ved I om der er det på Samsung BD-D6500?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Strange: Kiggede du overhovedet i vejledningen?
|
|
![]() |
|
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Hvorfor overhovedet købe en BDT310, hvis man ikke har brug for den ekstra hdmi-udgang. BDT-210 er en samme maskine bortset fra den ekstra hdmi-udgang (og så muligeden for at afspille nogle specielle filformater BD-R-skiver).
|
|
![]() |
|
Papman: Fordi det er deres topmodel og man ved aldrig hvad man får brug for.
Mr. Claude: Da tiden ikke har været til det er den ikke engang åbnet endnu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |