|
Panasonic BDT310 tilslutning? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så 1 til Reciever/TV
2 til en projekter
jeg har selv sat mit 310 til via reciveren Redigeret af taj59 - 05-Januar-2012 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Ja, det kan jo også være jeg får en projektor en dag :)
|
|
![]() |
|
Starkelion ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Jeg overvejer også at købe en BDT310 og jeg skal lige have klargjort det med de 2 hdmi.
Jeg har nemlig en "gammel" reciever med HDMI 1.3, så jeg vil ikke kunne udnytte HDMI 1.4 udgangen på BDT310. Men netop her opstår mit spørgsmål. Jeg har nemlig sat mit fjernsyn til recieveren med et optisk kabel for at få digital lyd ud fra fjernsynet bla. med en ps3 koblet til. Vil jeg få noget ud af at koble et hdmi kabel fra BDT310'erens nr 2 udgang til min reciever, når jeg nu har optisk kabel fra fjernsynet til recieveren også? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |