recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BDT310: Tre spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic BDT310: Tre spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kmadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BDT310: Tre spørgsmål
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 19:23
Hej

Overvejer at købe en Panasonic BDT310 til afløsning af min LG BX580.

Har dog lige tre spørgsmål til de erfarne BDT310 brugere :-) :

Kan den vise JPG billeder der er større end 5 mb (det kan min BX580'er nemlig ikke :-( ?

Hvor god er WIFI'en i maskinen: Kan man uden problemer og hakker streame film fra ens NAS server?

Jeg kan ud fra spec'en se at maskinen kan aflæse de fleste medier (fysisk som streamende): Gælder dette også i praksis, eller får I tit en besked om at formatet ikke er supported?

På forhånd tak for svarene!

Mvh.
Karsten

Til top
kmadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 19:11
Uuuups, kan se at afløserne for ovenstående hedder BDT320 (eller lillebroren BDT220), hører også meget gerne om erfaringer ift. disse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu