recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic CXC725 & SD Signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic CXC725 & SD Signal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic CXC725 & SD Signal
    Sendt: 04-Juli-2016 kl. 23:27
Jeg har prøvet at indstille mit tv efter denne anbefaling 

https://www.avforums.com/review/panasonic-tx-50cx700b-review.11286

Men jeg synes nu ikke at det ser godt ud når man ser SD Kanaler...altså såsom DR1, TV2 o.s.v......men når jeg laver den samme indst ved Bluray film (Nvidia Shield...afspiller).....så er det perfekt. 


Hvordan er jeres tv indstillet når i ser alm TV kanaler ?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 09:03
Er du sikker på du har kopieret indstillingerne fra din Blu Ray udgang til alm tv signal?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 09:31
Alle TV'ets hdmi indgange og tuner skal have de samme billed indstillinger.

Redigeret af Kampus - 05-Juli-2016 kl. 09:34
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 09:59
DR1 og TV2 er ikke SD kanaler. Hvad er fejlene i billedet og på hvilke kanaler.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 16:59
Jeg er sgu ved at blive gammel :-)..........True Cinema var ikke kopieret til TV kilden. Det ser meget bedre ud nu. 

Tak til jer allesammen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu