|
Panasonic CXC725 ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har et cx700 og undgik ganske bevidst cx725, da jeg ikke ville bruge den ekstra Remote alligevel.
Dernæst skulle der være noget hz forskel (fra 800-1000hz), som jeg vil påståes ikke kan ses. Panasonic angiver dem også som ens, cx725 er en retailer version, som Elgiganten vidst står alene for. Jeg kan ingen forskel se på dem overhovedet og har heller ikke bleeding. Noget jeg selv hader og grunden til jeg gik 55" bagbelyst:). Kom fra vt30 og syntes ikke jeg har tabt noget |
||
![]() |
||
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
|
hej husk lige at have fortrydelsesret ret når du køber en panasonic 225 med bagbelysning jeg har
måtte sende 2 tv retur på grund af hvide striber (bleding) langs kanten,men kan du få en uden disse striber så er det et fint tv.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Men ellers er bagbelysning på flere områder en fordel fremfor kantbelysning
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
|
Hvide striber.....???
Kan du komme lidt nærmere ind på det. Hvornår var de mest synlige ? Hvornår købte du dit tv ? Er det model 725 vi snakker om her ? |
||
![]() |
||
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
|
hej det er model 725 fra Elgiganten købte den på tilbud til 10000 men kunne ikke leve med de hvide kanter,kunne skrue ned for lyset men kunne ikke få det helt væk er mest synlig ved ensfarvet baggrund ,men ja bagbelysning skulle være det bedste bedre en kant belysning,fik kalibrering tvet hos elg.billede var også flot. Men sendte det retur købte så et nyt magen til ,samme fejl,så bruger bare min gamle plasma tv lidt i nu.
|
||
![]() |
||
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
|
Øhh...nu gør du jo mig bare mere nervøs. Har kun hørt positivt om dette tv. Gider virkelig ikke det med hvide striber eller skygger i hjørnerne.
|
||
![]() |
||
|
Hvorfor har du ikke sendt nr.2 tv retur siden der er fejl på det ?
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Det har han også. Læs hvad han skriver. Held og lykke med at finde den "perfekte" fladskærm...
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Den perfekte fladskærm findes som bekendt ikke . omend jeg mener at jeg har en som er meget tæt på.
Ofte skyldes fejl som nævnt ovenfor, en uensartet belægning i bagbelysning området. Det er ikke en fejl alene hos Panasonic, men kan ses hos alle fabrikanter. Det bør ikke forekomme, for på en eller anden led er det jo producentens kvalitetsstyrings system der svigter. Desværre skyldes oplevede fejl også, at brugeren ikke lægger nok vægt og interesse på TV´ets indstillinger. Jeg følger ret god med på TV - LED området, og min opfattelse er, at jo mere avancerede panelerne bliver, jo større krav stilles til brugeren. Heldigvis er det sådan, at flere producenter indlægger nogle ret præcise indstillinger - ofte benævnt movie eller cinema o.lign., men alligevel bør brugeren lægge vægt på yderligere forbedrede indstillinger for netop at undgå irritationsmomenter
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
ja det er rigtig,Den perfekte fladskærm findes ikke,jeg ser tv i en mørk stue kun 2 små lamper tændt kunne skrue ned,men kunne se det sommetider,særlig ved ens farvet baggrund,prøvede at skrue baglyset ned til ca 8 men der var stadigvæk lidt. Så jeg bruger min plasma lidt i nu som også er en Panasonic.
|
||
![]() |
||
|
Jeg vil så mene, ud fra min egen erfaring, at et LED panel rent billedmæssigt ikke fungere specielt godt med så lidt belysning
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Ja altså, jeg ser mine yndlingsfilm i et rum som ikke er belyst med andet end Ideal-Lume Panelight
Jeg kan ganske svagt ane lyse striber 15-20cm ind på skærmen hvis jeg viser et 20IRE testbillede, intet ved 0IRE og 10IRE. Men det er så lidt, at jeg ikke vil betegne det som et problem. Det skal noteres at mit er kantbelyst. Jeg er yderst tilfreds med mit tv. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |