|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() Sendt: 28-Juli-2009 kl. 19:59 |
Til alle os der nu var så hurige at købe en 35 fra expert Dmp60 kan nu fås hos komplett til sølle 1400 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det var sku godtnok billigt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
så er der snart ikke mange undskyldninger tilbage og hoppe på blu-ray.
den kan jo udmærket også afspille dvd. så hvis nogen alligevel skal have ny dvdafspiller, kan man jo lige så godt købe denne. en rigtig fin pris ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Shit det er billigt. NU havde jeg ellers lige aftalt med min bror at vi skulle ind til sparshop på fredag og købe denne maskine. Men med en forskel på 1.000kr i prisen så ved jeg snart ikke
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det er jo bare at spørge dem, om de kan matche prisen. Man ved aldrig. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
med den besparelse, kan man jo næsten købe en ny hvis den går i stykker. har handlet der flere gange uden problemer, men har ikke haft nogen rep sag |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Shit! Det var godt nok billigt. Gad vide om der så også er film med i kassen?
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Er den da bedre end 35-modellen? |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Ja, fint, men de har da heller ikke flere, og så er det jo nemt at sælge dem billigt.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Da jeg kiggede i går, mener jeg der stod 36 på lager.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Ja, det er så ulempen ved ikke at være på nettet om aftenen.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Ups, så røg der sådan en i vognen.
![]() |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |