|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Den har en anelse bedre billede på dvd siden. Og ellers er der design, og så kan du gå direkte på youtube på den. Ellers er der ikke den store forskel. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
SørenR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Øv - nu kan man ikke tilføje den til indkøbskurven mere. Måske var den sat til en forkert pris ??
|
|||
Søren Riis
|
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
De ved ikke hvornår de får den på lager igen og panasonic har ikke givet en udmelding om leveringsdato.
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Der var for mange bestillinger på kort tid.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
||
Det gik godt nok stært. Recordere kan nok tillade sig at kræve ekstra for den annonce de har kørende på forsiden nu
![]() |
|||
![]() |
|||
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
||
Jeg bestilte tre maskiner, en til mig selv, en til min bror og en til min mor, jeg har idag skrevet til dem og hørt, hvornår den kom på lager, da der stod den 1.august. "Det ser desværre ud til at panasonic mod forventning ikke kan levere disse afspillere til os, da de har taget denne model ud af produktion. Derfor kan vi ikke fuldføre denne ordre." Jeg ved ikke med Jer, men jeg har på fornemmelsen at det ikke har noget med at Panasonic ikke kan levere at gøre, så jeg har kontaktet Panasonic og hørt om det er rigtigt, at de har taget den ud af produktion, hvis ikke det er rigtigt, så har jeg tænkt mig at gå videre med denne sag. Hvad gør I Jer der har bestilt, men ikke modtaget den? |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Det må være en stor løgn historie. De er lige kommet på markedet. Så hurtig tror jeg alså heller panasonic skifter model.
Jeg tror panasonic ikke vil levere til dem, men det er mit gæt |
|||
![]() |
|||
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
||
Jeg har netop snakket med Panasonic og de har masser på lager, plus de selvfølgelig stadig er i produktion, så den kan de ikke bruge.
Jeg har også skrevet til dem, at jeg forventer at jeg stadig får de maskiner, jeg venter spændt på at se hvad de svare til det. |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Det er da noget rod. Tak for oplysningen Mike!. Så må vi se om du får dine afspillere til den oplyste pris |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det går jeg da helt klart ud fra, prøv at se http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=443342 Lidt sjovt når de skriver at de ikke kan få flere ik?
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
7.2.4 atmosbio
|||
![]() |
|||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
||
Hvad med lydsiden, hvis man ikke har en recievere med de nye lydformater. Har 60´eren decoder til analog udgang? |
|||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |