|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der skal du have en BD80 model, den har analog udgang
|
|
![]() |
|
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Er der andre der har bestilt den, men ikke hørt fra dem endnu?
|
|
![]() |
|
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jeg bestilte en efter lageret var tømt og med levering 1/8. Jeg ringede til dem tidligere i dag da jeg så at de var begyndt at annulere ordrer og fik bekræftet at min også vil blive annulleret. Fik at vide at de ikke kunne få flere og de ikke producerede dem mere. Senere så jeg at de begyndte at sælge den igen med levering 4/8 og så blev jeg sgu sur og ringede igen. Jeg fik en længere historie om en begrænset mængde kun til dette tilbud og det var en fejl de ikke stoppede ordrene da lageret gik i 0. På det tidpunkt havde jeg ikke fået en mail om min ordre var annulleret og sælgeren sagde at de så ud til jeg var heldig at få en af det oprindelige parti. Han var dog ikke sikker. Nu har jeg så fået en mail om at de har afsendt en BD60 til mig Mvh. Th@mas |
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jeg har netop modtaget min ordrebekræftelse idag. Den er blevet afsendt, så ingen problemer her...endnu |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Ja det gør du fordi han ikke tør andet, det er sikkert at ingen havde fået ogen maskiner hvis ikke vi (Thomas og jeg plus muligvis andre) havde haft fat i dem. De jeg skrev til dem i morges, skulle han til at slette alle ordre på denne maskine, men efter jeg havde haft fat i Panasonic og hans sag fald mere og mere fra hinanden, så kunne jeg godt høre på ham, at han blev lidt nervøs og sørme om ikke jeg for cirka 1½time siden fik en mail om jeg får de tre manskiner som jeg har bestilt Så tak til Thomas for at ringe og brokke sig, vi har nok sammen fortalt dem at det ikke holdt, nu glæder jeg mig bare til at hele familien har bluray |
|
![]() |
|
![]() |
Så er de også modtaget, så det kan godt betale at brokke sig lidt en gang i mellem
![]() |
|
![]() |
|
nazmdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Ved ikke om det er billigt, men 1800kr for en Samsung
BDp1500 + 2 film.. Er det billigt eller skal man slå til andetsteds? |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Det er vist deres gamle model. Jeg ville ikke vælge dette |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Så er min dælme også landet. Tak til Th@mas og andre 'brokrøve' for at
sparke gang i Komplett.dk ![]() |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |