|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
ok, men har sonyen så også indbygget decoder ligesom panasonic? mvh den forvirrede |
|||
![]() |
|||
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
ok, men har sonyen så også indbygget decoder ligesom panasonic? mvh den forvirrede
|
|||
![]() |
|||
k andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
k andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
||
det blev godtnok lidt rodet. håber du forstod det
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok, men det der er mit ? er om man kan slå den decodning fra i panasonicen, så den kun bitstreamer signalet, så det er min onkyo der decoder lyd, da den jo er noget bedre til det end en blu-ray afspiller, som o mine øjne kun skal levere signalet til lyden og så billedet. er selv meget til panasonics produkter, men sony´en er billigere og hvis panaen ikke kan slå decodningen fra synes jeg det er det forkerte valg med panaen, men det kan være jeg tager fejl, da jeg ikke er så stærk i det. har lige invisteret i en onkyo nr905 som er en kanon forstærker, og så vil jeg gerne at den skal gøre det den er bedst til, som er at decode lyden. mvh den endnu mere forvirrede |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jo panaen kan også bitstreame. så ingen problem der. ps bitstreamer selv til en 606 det er helt utrolig god lyd
![]() |
|||
![]() |
|||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
||
Hej djspeedy. Den store forskel mellem disse to er mht. dekode lydformaterne. De er begge profil 2.0, dog skal man hente en opdatering til s350'eren mens pana'en er 2.0 "ud af boksen" Som jeg kan læse så har du lige investeret i en kanon reciever og på det punkt så synes jeg ikke du skal give det mere for pana'en, da recieveren nok skal sørge for dekodningen |
|||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |